Nekad Oppa | Ban överklagan [swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oppa

Icke Medlem
Meddelanden
487
Reaction score
40
Användarnamn: Oppa

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198894413638/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Oppa

Vad är din discord tagg? Oppa#0494

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? The user is banned from this guild.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag frågade en staff om varför jag blev bannad och då svara de med att jag hade skickat en discord server till multistaden, jag förstår till 100% att man inte ska göra så men jag kan svära på mitt liv att jag råkade eftersom att jag skickade till alla mina vänner.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade skickat discord server till mina vänner och hade då råkat skicka det till multistaden.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban och jag förstår verkligen varför ni bannat mig. Detta ska aldrig mer ske och jag kan svära på mitt liv att jag inte ska göra om det. Sorry

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad på discorden men jag har blivit bannad in game och jag har tagit rp så mycket mer seriöst nu och har inte blivit bannad en gång till. Sorry för det jag har gjort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat kolla till vilka jag har skickat servern så att detta inte hade kunnat hända.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, sorry

Har du läst våra regler? Ja

Du sickade en länk till mig om att joina en annan server igår.

MVH Dansken

Servervakt på Multistaden
(Discord) Dansken#2088
Öppen PM

Jag vet och jag kan svära på mitt liv att jag råkat eftersom att jag skicka till alla mina vänner men jag märkte att jag skicka till alla jag har skrivit till och därför råkat skicka till de som är i multistaden. Svär att jag inte menade det. Sorry ska inte hända igen

Om det finns något sätt jag kan bli unbannad så tar jag chansen och gör saken

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka