Accepterad Oppa | Ban överklagan [L1ghtzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Oppa

Icke Medlem
Meddelanden
487
Reaction score
40
Användarnamn: Oppa

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198894413638/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Oppa

Vad är din discord tagg? Oppa#0494

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Bug abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag bröt mot en regel. Jag hade bug abusat genom att bryta mig ut från fängelset utan att en polis hade hjälpt oss att bli fritagna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade fått sitta inne i fängelse i 1500 minuter. Jag orkade inte mer efter ca 700 min och jag och mina vänner försökte frita mig. Inga poliser svarade på våra samtal eller sms eftersom att jag antar att de visste att mina skulle frita mig. Eftersom att inga av poliserna gick på larmen så tänkte vi att vi skulle frita oss själva genom att min vän skulle köpa en borr och borra igenom gallren som stod i vägen. Vi hade sedan innan rp på att vi köpte en borr för att borra. Vi hade planerat och vi körde. När jag kom ut så blev jag dragen in i support efter si sådär 3 timmar. Staffsen förklarade för mig att det jag gjorde var helt och hållet fel eftersom att det inte står i reglerna att man inte får göra så. Jag vill dessutom be om ursäkt till Eprox, Dumle, Emil och Anders för att jag agerade starkt och höjde tonen. Det var verkligen inte meningen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, det var inte en felaktig ban. Även om jag och mina vänner hade rp en lång tid och våran rp hade hållit på i flera timmar innan så inser jag ändå att det inte var felaktig ban eftersom att jag erkänner att jag bug abusa. Det var riktigt dumt av mig och jag ska aldrig mer göra om det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har försökt ta rp mer och mer seriöst för att det är det roligaste som finns. Har tagit lärdom av alla före detta bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, sorry. Jag hade kunnat tänka mer på sunt förnuft. Detta var helt och håller mitt fel och jag ska tänka på det till nästa scenarion.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag ska inte mer frita mig själv från fängelset om inte det är en polis som gör det med oss.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Godkänd!
Jag hoppas att du har lärt dig av ditt misstag.
Låser & arkiverar

Tillbaka