Nekad Oppa | Ansökan till servervakt [Agnes]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oppa

Icke Medlem
Meddelanden
487
Reaction score
40
Användarnamn: Oppa

Vad är ditt namn i verkligheten? Mattias

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2006

Vad heter du på discord? Oppa#0494

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Under vardagarna så kan jag inte spela lika mycket som jag kommer kunna göra på helgerna. Under helgerna så kommer jag kunna spela hela dagen om inte någon olycka eller liknande sker. Detta beror på att jag inte får några läxor eller hemuppgifter i våran skola, allt görs i skolan. På vardagarna kommer jag kunna vara aktiv från kl 15-22 eller möjligtvis till 23.

Varför ska just du bli servervakt? Eftersom att jag vill hålla denna servern så bra som möjligt och hålla servern ren från alla som bryter mot regler eller som t.ex har på sig kläder som man inte får ha. Jag vill också kunna framhäva bra rp från min sida med en hög rp nivå utan att folk sitter och bryter regler.

Varför vill du bli servervakt? Eftersom att jag vill att alla på denna server ska kunna följa regler och inte bryta de. då vill jag kunna varna de med en kick istället för att de ska få en ban.
Jag vet också att många personer gz campar.
Jag har varit en servervakt tidigare på servern men jag tog ett litet snesteg och tpm mig en gång för att en kille kom och körde in i min bil så att den gick sönder.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Ja

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, absolut inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka