Nekad opiume | Medlem ansökning [Kycklingrulle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

opiume

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/opiumealt

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? opii#4301

Vad är ditt födelsedatum? 19 Mars 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär lyder så här, att det är en kille som har bott i familjehem sedan han har varit 10 år, har adhd med tar medicin för det. Han försöker vara en bra kille nu när han är 18 år och allt men han har alltid lätt att komma på fel bana för pengar problem och för att han inte vet mycket om det bra livet. Han heter Jonas Jensen. Han är annars en rätt schysst kille bryr sig inte jätte om vad andra tycker om han och bryr sig inte mycket om andra överhuvudtagen, men han brukar ofta kunna prata med många och bli polare med dom om dom är lite grann som honom. Det kan tillkomma om folk är riktigt otrevliga mot honom så brukar han bli riktigt arg men har försöker ofta inte använda våld men om stubinen inte räcker eller att han inte ser någon annan utväg så blir det bara så, för han gör alltid allt för att komma sig ifrån levande.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har hört bra saker om denna server och jag har några dagar nu velat komma tillbaka till rp men inte hittat någon bra server men detta verkar vara en bra server, som jag vill spela på för har sett nån stream och tiktok på denna och det verkar som det är seriös rp, och det är de jag är ute efter. Därmed också har härt nu på olika streams att det är en bra rp server vilket jag bara blir mer sugen på och spela här.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Alla streamers som säger att det är en bra och rolig server (vilket jag själv också tycker när jag har kollat många streams på denna server nu och det verkar jätte kul och kunna spela här.

Hur hittade du Unive? Tiktok och streams.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Först och främst göra bra och roliga senarion för alla spelare på servern, sedan är jag mycket intresserad av att börja med detta igen och är mycket taggad på att göra olika senarion som båda är udda och roliga men ändå seriösa och intressanta.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Alltid för mig på servers är rollpspelet nummer ett så det är klart att mitt största mål är att göra olika senarion. Men också träffa alla olika spelare vara med i roliga senarion, och spela min karaktär som jag just nu beskrivit han för jag tycker själv att det är kul att spela som min gubbe är uppbyggd på.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? har ju inte spelat rp på ett tag men är taggad som fan och jag jobbar men när jag är ledig och det inte är något annat som har kommit upp så spelar jag nog.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Det fattar jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka