Accepterad Opfex | Medlem ansökning [chickendinner2]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Opfex

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? opfex

Vad är ditt födelsedatum? 16 November 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bertil Svensson och växte upp med sina brorsor Håkan Svensson och Gustav Svensson deras uppväxt var väldigt jobbig eftersom deras mamma var alkoholist och deras pappa var på droger nästan varje gång som han var hemma. Bertil spenderade många av sina dagar runt bilar och blev väldigt intresserad av dem och har alltid velat jobba på Mekonomen eller jobba på taxi firma med sina brorsor. Bertil och hans brorsor blev bort adopterad när de var små och deras nya familj var inte mycket bättre, de slog och sparkade på Bertil när han frågade om han kunde få köpa lego bilar. När Bertil växte upp så träffade han massor med kompisar som var kriminella som gjorde så att Bertil började ta droger och sedan blev tagen av polisen. Efter Bertil hade varit i fängelse så svor han att han aldrig skulle göra något sånt igen för att han inte vill bli som sin pappa. Bertil är nu 21 år gammal och har gått fordons och transportprogram på gymnasiet för att förhoppnings vis bli mekaniker och jobba på Mekonomen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra positiv rp till servern eftersom jag är enligt mig snäll mot alla och har även varit på andra servar med min kompis som har haft höga nivåer av rp så jag är van med seriös rp jag kan även bidra med seriös rp eftersom jag kan rpa väldigt seriöst när det behövs till exempel om jag blir rånad eller tagen gissla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela mot motpartens vinst betyder att man ska inte spela för att bara vinna ett scenario man ska göra så att alla får så kul som möjligt till exempel att om jag skjuter någon att jag inte bara ska gå för headshots, jag kanske istället ska skjuta han i benet så att han inte dör på direkten och gör så att alla har mer kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst reglerna och de reglerna jag tycker är viktigast är rdm som betyder random death match och är när man dödar någon utan anledning till exempel att jag skjuter någon som jag aldrig har träffat och inte var i ett scenario med som gör så att alla involverade inte har kul. Jag tycker även att toxicity är en väldigt bra regel och det betyder att man inte får vara dum eller elak mot någon för ingen anledning. En till regel som jag tycker är extremt viktig är nlr och det betyder att om jag dödar någon så får personen inte komma tillbaka och komma ihåg det som har hänt till exempel att jag hamnar i fight med någon och jag dör sedan kommer jag tillbaka och skjuter honnom. Jag tycker så klart att alla reglerna är viktiga men jag tycker att dessa reglerna bidrar till best rp och bra stämning

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Som jag sa innan så har jag kört på några serverar med min kompis till exempel bryggeriet som jag körde med min kompis men jag sluta för att folk började rdma.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Extremt ledsen att jag inte kunde ta den muntliga intervjun, kan nu 100% ta den.

• Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka