Nekad ooxen | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ooxen

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/2132143213214321/

Ditt Hex-ID: 11000013d9e774e (Hex)

Vad är din discord tagg? oxen#0360

Vem var det som bannade dig? Nizze

Hur lång tid var din ban? RDM

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: rdm ~ Nizze

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dom trodde att jag rdmade för dom inte såg vad som faktist hände från hela början.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på piren och rpade på en bra nivå. Sen kom en Securitas fram till mig och jag höll i en ficklampa. Han tacklade då ner mig och försökte tazea mig vilket jag ansåg var väldigt onödig. Min karaktär blir då förbannad och utdelar ett slag. Slaget var med ficklampan så securitas killen "dog". Efter några sekunder så bannades jag för RDM. Vill även tillägga att meningen med slaget inte var att döda. Tänkte inte på att ficklampan gjorde så mycket skada.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår varför nizze valde att banna mig (för han såg inte vad som faktist hände). Och tanken bakom att jag slog honom var inte att döda.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tror jag blivit bannad för lall och suntförnuf men det var i början av min RP.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Bara bröstat att securitas killen tacklade mig och gått vidare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man verkligen ska tänka innan man gör något.

Om ni väljer att unbanna mig så kommer jag tänka till extra noga på vad jag gör.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja såklart. Förstår att det är jobbigt för er med alla ban överklagningar så ta er tid! :)

så, som jag sagt till dina 11 konton, denna är redan besvarad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka