Accepterad onlyvs | Medlem ansökning (k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

onlyvs

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? viktor

Vad är ditt discord namn? onlyvs8136

Vad är ditt födelsedatum? 11 Oktober 2000

Berätta om din karaktär. min karaktär är 19 år gammal han heter viktor glensom och bor i Göteborg men är uppväxt i Helsingborg han är väldigt snäll men en dag hände det en grej där han drogs in i kriminalitet som inte var så bra för hans familj hade gott om pengar han bodde bra och han hade det anmält bra men han blev kriminell en dag då blev han skjuten 4 gånger e gång i benet och andra i höften osen tredje i knät och 4 i magen han var väldigt skott skadad kan man säga han fördes till sjukhuset och dom hann och rädda han som tur var efter 4 månader så hade han läkt klar och samma dag han kom ut från sjukhuset så slutade han med kriminalitet och blev polis han hjälpte samhället han var snäll mot allt och alla han var god hjärtan han behandla alla samma för det skall man göra . han är snäll god hjärtan sprider mycket kärlek han kan bli ledsen då och då. nu ska viktor flytta utomlands och satsa som polis i det andra landet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra rp samt så kan jag göra väldigt roligaa scenarios och väldigt stora väll utvecklade samt så kommer jag hålla mig till en bra rp nivå som möjligt och en hög rp nivå som möjligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att båda motparterna ska ha exakt lika roligt och ha bra rp som man ska ha och båda ska ha roligt i ett scenario inte att en ska ha roligt och den andra ska ha tråkigt det är inte så det funkar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? powegaming är att man inte rp på skador sunförnurf är att man ska tänka logiskt asså typ du går inte och skjuter nån på sjukan direkt

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka