Nekad OnlyKebab | Medlem ansökning (e34) [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ICA Jerry

Medlem
Servervakt
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? ice_cxt

Vad är ditt födelsedatum? 6 Mars 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Calle Larrson, 22 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, smart, driven

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär har vuxit upp i en tuff miljö men vill skapa ett bättre liv. Han vill bygga upp sitt rykte och kanske starta ett eget företag eller bli en högt uppsatt person i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är seriös med RP och gillar att skapa bra scenarion. Jag ser till att följa reglerna och hjälpa andra att få en bra upplevelse.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska spela realistiskt och inte alltid försöka vinna. Man måste låta RP utspela sig naturligt, även om det går emot ens karaktär.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming innebär att sätta sina egna fördelar framför ett trovärdigt och balanserat RP. FearRP innebär att man ska värna om sitt liv dvs att man ska agera som i verkligheten under t.ex ett pistolhot. RDM att attackera eller döda andra spelare utan en bra RP anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har varit med i Unives Discord länge, men behövde nyligen byta till ett gammalt konto. Det är därför det står att jag gick med den 2 april.

Hej!
Utveckla.
- Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:
- Vad kan du bidra med till serverns RP?
- Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?
Pssff.. Besvara detta meddelande när du är klar.
Allt gott,
E34

Nekad
Anledning:
Relativt ny till discorsservern detta blir en konsekvens av att vi nekar dig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka