only ollethetrrier | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

only ollethetrrier

Icke Medlem
Meddelanden
563
Reaction score
20
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle Eriksson

Vad heter du på discord? ollethetrrier#9999

Ange ditt födelsedatum 15 Mars 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Nu när det är sommarlov så kommer jag kunna vara aktiv väldigt länge. Om jag inte ska i väg eller gå ut

Berätta om dig själv Jag heter olle eriksson jag är 14 år brukar vara ute med mina kompisar. Jag spelar också picker boll varje måndag och på min fritid så brukar jag spela.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle göra mitt bästa att ta bort trollare från servern så att alla kan ha roligt medans dom spelar på Unive, de hade jag gjort mitt verkligen bästa på att försöka så att ingen ska kunna förstöra för någon som t.ex. en trollare. kan se det väldigt mycket då jag Rp som taxi och de gör mig bara så typ arg eller hur man nu förklarar. jag hade att försökt kicka de som gjorde fel bla bla bla, så man vet vem som gjorde fel och osv. jag skulle försöka också om jag har extra tid på händerna att sätta mig i support och försöka hjälpa så många jag kan och t.ex. läsa tickets och mm
just nu så har jag ingen Rp lust för fem öre så jag kommer väll bara specca eller snacka med folk som behöver hjälp

Hur länge har du spelat på Unive? Jag började i i september

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? De som får mig ansöka till support är att framför allt hjälpa servern som börjar växa väldigt mycket och behöver verkligen många som kan vara aktiva. De som även får mig att ansöka är att Philip letar efter nya mogna supports och själv tycker jag att jag är tillräckligt mogen till att bli support och har även erfarenheter inom det eftersom att jag va staff på en annan server (va ej whitelist på unive då). Just nu är jag servervakt och tycker att jag har skött det bra och känner att jag kommer sköta support jobbet ännu bättre. Det som får mig att ansöka är även att jag är väldigt trevlig och kommer hjälpa så många som möjligt på bästa sättet för att alla ska hålla lugn ton i samtalet. Det som får mig att ansöka är även att jag är en pålitlig grabb som aldrig skulle ha för sig att admin abusa. Jag tycker även att servern växer väldigt mycket nu och det behövs så många staffs som möjligt för att rpn på servern ska vara så hög som möjligt hela tiden.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle kunna för bättra rpen på servern ser redan att det är många som lallar på servern.ingen ska sluta spela på en server pga en trollare som förstörde deras scenrio vet hur det känns så jag vill inte att någon annan ska uppleva det häller.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja hade en kompis som var support han visa mig många kommandon och hur man gör andra saker

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Det är de har jag kan /car (spawna fram en bil)
/noclip (för att flyga runt osynligt genom väggar och mark)
/bring (för att tpa någon till där du är)
/sqlbanhistory (för att kolla någons ban history)
/kick (för att sparka en spelare)
/freeze (för att frysa en person)
/sqlunban (för att unbanna någon)
/spec (för att spectata någon)
/svban (för att banna någon)
/revive ID (för att återhämta någon)
/goto (gå till id) ID
/dv (tar bort ett fordon)
/sqlbanoffline (när man bannar någon offline)
/setjob ID (för att ge id ett jobb, som exempelvis meko anställd)

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja det skulle jag

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? nej det gör jag inte

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? inte just nu vad jag känner

Nekad, tog ej ansvar över sin Medlemskap ANsvarig roll på sista dagarna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka