Nekad only ollethetrrier | Ansökan till Staff [Akerman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

only ollethetrrier

Icke Medlem
Meddelanden
563
Reaction score
20
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Ditt discordnamn: ollethetrrier#7165

Ange ditt födelsedatum 15 Mars 2007

Varför ska just du bli staff? Då jag har en stor erfarenhet inom det och jag vill hjälpa folk, jag ska just bli staff då jag är mogen vet många kommandon osv. vet hur man ska bete sig som staff. Vet hur jag ska vara t.ex hur jag ska bemöta folk osv. jag ska bli staff då jag kommer vara aktiv varje dag väldigt länge. Jag ska bli staff då jag är mogen respekterar folk, lallar inte skriker inte osv. Jag ska bli staff då jag vet mycket inom staff teamet men kommandon osv. Jag ksa just bli staff då jag har en stor erfarenhet kan mycket inom rp har typ 2400 timmar på fivem och det mästa är på rp osv. Då jag är aktiv inom rpande och aktiv om dagarna länge. jag tror att som helper är roligt och intressant inom staff, Jag som staff har en bra ton mot andra spelare, visar spelare mognadhet. varför jag ska bli staff då jag är inne varje dag och spelar och ser vad folk gör. Varför jag ska just bli staff för att jag kommer gå på alla reports som jag kan kommer vara aktiv ingame och dc och forumet. varför jag ska bli staff jo då för att jag kan hantera stressiga situationer. vet att det kommer bli stressiga så jag är alltid redo på om det skulle hända osv. jag ska bli staff då jag kommer hjälpa folk heltiden både ig och dc kommer kolla ansökning beror på vad jag blir kommer hjälpa folk som behöver det osv. varför jag ska bli staff då för att jag kan lära mig utav mina misstag, jag ska bli staff då jag vill göra community bättre.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Ja varje dag om jag inte åker till min mamma. typ från 10:00-00:00 eller längre. sen när det blir skola så blir det andra tider så vet ej för tillfälle t när det blir skola. Kommer vara inne på servern typ 10 timmar eller mindre.

Hur länge har du spelat på Unive? jag började på unive den började spel 2020-11-06 men vart medlem 2021-02-04 fast nu var det inte så länge sen men har en stor erfarenhet inom staff

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja jag har varit staff på flera servers och varit högt uppsatt, har en stor erfarenhet inom kommandon osv.Ja hade en kompis som var support han visa mig många kommandon och hur man gör andra saker. Sen har jag ju varit på andra så jag vet hur man ska vara hur man ska bete sig mot andra osv. Jag har erfarenheter både från rp servers och inte rp serves så jag vet mycket inom staff osv. vet ban systemet ni har /ban id/hexid på folk sen hur länge anledning. Sen vet jag hur man går in i noclip vet hur man går till folk och man ska hantera situationer som staff. sen har jag en erfarenhet staff jag har ju varit på adndra servers och då var jag ganska högtuppstatt så jag vet hur man ska göra osv. Sen har jag en erfarenhet inom servevakt och där har jag också fått lite mer information.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? servervakt ansvarig.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka