Nekad only ollethetrrier | Ansökan till Servervakt [Sather]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

only ollethetrrier

Icke Medlem
Meddelanden
563
Reaction score
20
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Vad heter du på discord? olletheterrier#7165

Ange ditt födelsedatum 15 Mars 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Varje dag då det är sommar lov förutom om jag är hos min mamma

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år men sen vart bannad förut.

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/822816005742395462/996818454055243947/20220713183544_1.jpg

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt enligt mig är att hjälpa staffsen så de får mindre jobb att göra. och dv alla bilar som står i vägen så det blir mindre lagg och mindre bilar osv. enligt mig är en servervakt en person som hjälper staffsen att banna och kicka. Servervakt enligt mig de gör så att det blir lättare för staffsen så det inte blir lika strässigt för staffsen med sitt arbete så det inte behöver kolla på alla 24/7. En servervakt hjälper servern ingame så att det blir en bra server och en servervakt kan hjälpa andra så inte alla staffs behöver det. Enligt mig som servervakt ska man kunna deras kommando t.ex /kick /svban

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Då jag är mogen har en stor erfarenhet inom servervakt har varit det för länge sen typ halv år mer. vet hur man ska göra osv. jag vet kommandon jag vet hur man ska vara som en servervakt osv. jag är lämplig då jag kommer var aktiv väldigt ofta osv. jag är också lämplig då jag är mogen tar ingens parti osv. Jag är lämplig då jag har respekt mot folk vet när jag ska banna/kicka personen och vad den bryter mot osv. Jag är också lugn i stressiga situationer stressar inte mig eller någon annan osv.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt ska kunna bete sig ingame och dc och den ska kunna vara lugn inte skriva inte lalla kunna kommadonen för severvakt och man ska kunna vara mogen inte ta parits. en bra servervakt ska kunna se om personen gör ett fel den ska kunna banna sin kompis om sin kompis gör fel. den ska kunna rp och kunna dv bilar som står i vägen.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt korruption inte ansvara för om t.ex nån gör fel eller att den bannar folk bara för att, abuse är t.ex om servervakten är i ett scenario och den dör nästan och revvar sig för tt kunna vinna scenariot. ansvaret man ska ha som servervakt är stor du ska veta vad du ger dig in på och inte ljuga du ska kunna berätta sanning och veta hur man gör osv. när du får servervakt rollen ska du inte bara revva dig för du kan osv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka