Nekad Onlinegodkraze | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Onlinegodkraze

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jamal Smith

Vad är ditt discord namn? samst3r5

Vad är ditt födelsedatum? 11 Augusti 2002

Berätta om din karaktär. Jamal Smith 21 år, född och uppvuxen i en liten stad runt norra Libyen, drömde alltid om att göra ett stort namn för han själv i den pulserande metropolen. Hans resa från ett lugnt liv till det livliga kaoset i Los Santos är en berättelse om ambition, utmaningar och oväntade vändningar.

Livet i Los Santos var ingen promenad i parken. Jamal mötte inledningsvis utmaningar – att navigera genom stadslivets komplexitet, hitta anställning och etablera kontakter. Genom hårt arbete och stark vilja säkrade han en anställning och banade väg för sin gradvisa uppgång i stadens sociala och ekonomiska hierarki.

Jamal är en allätare, han tackar aldrig nej till lite extra pengar eller att få smuts under naglarna, han vet vad som måste göras för att klara det i Los santos. Jamal har alltid drömt om att vara lokförare utöver hans framgångar, det har alltid tilltalat honom. Långa sträckor från en punkt till en annan och framförallt hjälpa människor i vardagen. Jamal är en glad person och hamnar sällan i konflikt om situationen ej kräver.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En god karaktär och ett kontinuerligt RP framförande. Jag ska skapa roliga scenarios och komma med ett seriöst och moget rp jag ska bidra socialt genom att stoppa bråk och jag ska bidra inom jobbet och vara trevlig mot bemötande kunder och försöka hjälpa de så gott jag kan. Jag kan göra något som får alla i servern glada jag kan göra så att de skrattar och har roligt. Och jag kan få Rpn att se mer seriös ut då jag skapar scenarios då andra i servern måste rpa seriöst på. Jag vill helt enkelt bara bidra med så mycket jag kan och försöka göra så att RPn runt mig är bra och seriös och att alla följer era regler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Som jag tolkar det betyder det att när person eller grupp agerar på ett sätt som gynnar eller underlättar för motståndaren att vinna i en given situation eller sammanhang.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, t.ex om jag dör i servern får jag inte komma ihåg något utav händelsen. Jag har läst grundreglerna. VDM, RDM, COPBAIT, METAGAMING

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Kan Grund reglerna till fivem. Kan även Massa Bra och kan hantera en stressig rp situation ingame och inte fucka upp rpn för alla runt om mig eller alla som är med i den.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tycker ni har fått tillräckligt med information. Med vänlig hälsning.

Nekad. Hittar ej dc. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Tillbaka