Accepterad Oni Santo | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Majistro

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199806372097/

Ditt Hex-ID: steam:11000016e095901

Vad är din discord tagg? notcreed.ig

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-05-02 155916.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De valde troligen just mig eftersom att jag bröt mot reglerna på ett sätt som syntes tydligt och direkt riktades mot staff och ägare — vilket oftast uppfattas som ett personligt angrepp snarare än konstruktiv kritik.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag erkänner att jag tog pengar från jobbkassan utan tillstånd och blev upptäckt. Jag förstår nu allvaret i mitt handlande och har fått ta konsekvenserna för det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, det var jag som gjorde fel!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare ban var sunförnuft och korruption, eftersom jag var ny och kunnde inte reglerna exakt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? För att undvika bann hade jag kunnat uttrycka min frustration privat och mer konstruktivt istället för offentliga dissar. Att ta en paus när jag är upprörd och prata lugnt med staff eller ägare hade också kunnat förhindra problemet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, efter bannen har jag definitivt lärt mig vikten av att hantera frustration på ett mer konstruktivt sätt. Jag förstår nu att det är bättre att kommunicera respektfullt och ta upp problem privat istället för att uttrycka mig på ett sätt som kan skada relationerna i communityt. Det handlar om att tänka på konsekvenserna av sina handlingar och vara mer medveten om hur andra kan uppfatta det man säger.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, om eftersom jag får brösta konsekvenserna, och beteendet jag hade.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka