Nekad oni | Medlem ansökning [KZ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oni

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? abbz43

Vad är ditt födelsedatum? 29 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bosse Edman som är 30 år gammal och är en väldigt trevlig och social person. Bosse är född och uppväxt i dalarna vilket speglar hans intressen och hans sociala förmåga. Han har vuxit upp i ett hus utanför Borlänge med sin mamma och pappa. I hans uppväxt har det varit en väldigt trygg miljö både hemma och på platserna han studerat på. I Borlänge så har han sommarjobbat på både en bilverkstad och det centrala Icatt. På bilverkstan så jobbade Bosse mycket med beställningar på komponenter till bilarna så han är bra erfaren inom beställnings området samt på Ica så satt han i kassan så hann har även utvecklat sin sociala förmåga där. Däremot så var hans farfar mekaniker själv och har visat mycket både om bildelar och vart dom ska sitta under Bosses uppväxt samt var farmorn en väldigt duktig och välutbildad kock som Bosse också hade med under sin barndom då mat intresset skapades där. Bosse har ett väldigt stort intresse för hockey då hockey är väldigt stort i dalarna. Hans pappa har länge hejat på Leksands IF och då har väckt intresset hos Bosses hockey känslor. Hockey är en stor del i Bosses liv då det kan lugna hans psykiska hälsa så att han får ett stabilare mående vilket resulterar bättre resultat på jobbet. Han har även ett stort intresse av polisen då han blir inspirerad och fascinerad av deras stora insatser och mod. Bosse är en mycket känslosam person som är lugn av sig och kan hantera både stress och ilska bra. Han visar även andra bra känslor inför vänner och främmande folk samt visar han mycket bra känslor för jobb så att både hans färdigheter och jobbets färdigheter utvecklas hela tiden. Hockey blir även en väldigt känslosam sport eftersom att det är en stor del i hans liv. Bosses framtidsplaner är väldigt intressanta eftersom att han drömmer efter polisyrket därför att han vill vissa sitt mod och göra en bra grej för samhället. Bosse drömmer även om en cool sportbil som han kan ta med kompisar och ha kul med samt åka ut med kompisar på träffar och knyta nya och starkare kontakter socialt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en hög RP nivå då jag tycker att det är viktigt med seriösa spelare som vill förbättra och utveckla RP nivån. Även kommer jag bidra roliga och långvariga scenarion så att man får en bättre spelupplevelse där sunt förnuft är utgångspunkten. Det är även viktigt att inte bara göra det så realistiskt för dig, även att göra det realistiskt för motparten så att båda får en så realistisk upplevelse som möjligt. Jag kommer alltid att försöka göra mitt bästa för att utveckla den realistiska känslan i spelet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska göra det så realistiskt som möjligt för mot patern i en situation, samt så krävs det en bra realistisk reaktion från dig som spelar. Även så handlar det om att mot patern ska ha en chans att vinna i olika scenarion så slutsatsen blir att jag inte spelar för makt och pengar utan att spela på en realistisk nivå.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, en viktig regel är sunt förnuft för den realistiska känslan. En till viktig regel är RDM som innebär att du inte får döda individer utan anledning. Powergaming innebär omänskliga krafter som att krocka med bilen i hög hastighet och bli oskadd efter krocken.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej, men jag är redo att bidra med mina förmågor och kunna utvecklas i det.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
ej tagit intervju i 48h

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka