Nekad onge152 | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

onge152

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? viggo hansen

Vad är ditt discord namn? arnold13316342

Vad är ditt födelsedatum? 10 Maj 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Melker svensson och han är 20 år och kommer från amerika. Han föddes i amerika och blev i tidig ålder adopterad av en familj i Sverige då båda hans föräldrar var alkoholister. Han blev adopterad av 2 svenska föräldrar som var väldigt bilintresserade vilket gjorde att han snabbt blev intresserad av bilar. Han fick dock i tidig ålder ett beroende ungefär när han var 14 år vilket gjorde att han drack typ 3 dagar i veckan. Så på fritiden så höll han på med bilar. Men när han fyllde 18 år började han ta tag i livet och tog ner på drickandet. Han började även jobba som bilmekaniker och sen gick det över till att han sålde bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en utveckling bland de nya spelarna samt roliga scenarion. Jag har spelat fiveM i ett ganska bra tag och kört på bland annat servers som ortenwave snöstaden och vation. jag anser att jag vill komma tillbaks till unive och hjälpa de nya spelarna att utveckal deras kunskap inom rollspel samt bidra till roliga scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag kan bidra till en utveckling bland de nya spelarna samt roliga scenarion. Jag har spelat fiveM i ett ganska bra tag och kört på bland annat servers som ortenwave snöstaden och vation. jag anser att jag vill komma tillbaks till unive och hjälpa de nya spelarna att utveckal deras kunskap inom rollspel samt bidra till roliga scenarion

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? t.ex RDM kan va att jag går på gatan och chillar och blir skjuten från ingenstans. jag kan ge exempel på några regler. VDM att du använder ett fordon som ett form av vapen. Metagaiming är att man tar info utanför rpn och använder det ingame.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har rpat ett och är erfaren in om roleplay jag kan mycket om fivem och kan mycket med / saker att göra som gör att scenarion blir roligare för både parterna i scenariot

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja

Nekad.
Anledning:
måste vänta 1 vecka efter godkänd ban överklagan

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka