Accepterad onge | Ban Överklagan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

onge

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199080219864/

Ditt Hex-ID: 110000142c124d8

Vad är din discord tagg? ollelele#3067

Vem var det som bannade dig? gregg men jag skulle önska att en annan staff kollar på min överklagan

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ag tror att staffs valde att banna mig eftersom det som jag gjorde var ett regelbrott. Eller med det som hände förstår jag i alla fall att staffs såg på det som ett regelbrott.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att 2 grabbar i en bil stannade mig mitt i stan och det var super obvious att dom skulle råna mig så 3 sekunder jag skulle köra vidare till mitt mål hoppar en av dom ut och börjar skjuta mot mig för att sedan jaga mig i max fart genom torget och runt. Dom har absolut ingen anledning att 1. försöka råna mig mitt i staden och speciellt börja skjuta. sen att dom jagar mig efter jag vet vad dom försöker göra är oxå super suntförnuft. tänk dig att du ska råna någon och dom kommer undan. vad gör du? jagar du hen/dom så att du riskerar att bli catchad om personen du försökte råna kanske ringer någon i bilen eller som man kan irl men inte i unive, köra till en säker plats som t.ex. en polis station. det är ju solklart att man inte kan åka till en polisstation i unive för då kan man ju aldrig bli rånad eller sånt. Men jag borde inte behöva bli jagad eller rånad på den platsen och tiden. Om dom inte hade varit dumma i huvudet som jag och följt reglerna hade jag varit obannad och rp på. Men när min grafik började fucka tänkte jag bara "jag blir av med mina pengar som jag skulle tvätta" och såklart krashar jag bilen kollar bak och ser och hör att dom åker iväg så jag väljer att spawnmenu för att få tillbaka min grafik. Anledningen till att modsen inte tror att jag rp på skador är för att jag var själv i bilen och fokuserade på körningen och eftersom min grafik var fucked behövde jag kolla kartan i vänstra hörnet för att kunna köra och då är det väldigt svårt att tänka på att man ska hålla in N för att rp skador. Tro mig, jag rp mina skador bara att jag inte "pratade" ig. Iallafall, jag spawnar arbetsplatsen dels pågrund av vana men även för att dom rånarna hade åkt iväg så även om jag hade spawnat på senaste position hade det inte gjort någon skillnad då dom inte skulle vart kvar så jag hade ändå spawnmenu arbetsplatsen bara några sekunder efter. Jag förstår delvis varför jag blev bannad men allt var ett missförstånd och jag hade 100% kunnat förbättra mig och jag ångrar verkligen att jag inte tänkte efter först och jag skulle aldrig gjort om något sådant igen. Det handlade inte om jag skulle bli rånad eller inte för jag hade bara 200k svarta pengar på mig och det får man ihop på några husrån barra så det var inte det som var anledningen till mitt dåliga beslut av clog utan allt var bara ett missförstånd och jag har aldrig gjort såhär förut och skulle aldrig göra det heller. Jag gjorde det pågrund av att jag trodde att scenariot var slut för att dom hade åkt iväg men det var det ju inte och det var jätte dumt. Jag lovar och svär att jag är bra på rp och följer reglerna och respekterar dom till 110% och det hoppas jag du tror med. Jag har blivit reportad kanske 3 gånger men då var det felaktiga reports och jag hade inte gjort något fel. Om jag kan få en till chans kan ni se hur bra jag värkligen är och att jag inte er en skum 12 åring som inte kan följa regler. tack.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var såklart jätte fel och dumt på alla sätt och vis av mig men allt var ett missförstånd och jag skulle aldrig göra om det och jag har lärt mig mycket av mitt beteende.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad när jag var ickemedlem och inte brydde mig för att sno tjänstefordom och lall. sen blev jag bannad 1 timme för någon dum anledning.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle väntat ett par sekunder eller kanske till och med 1 minut för att vara 100 på at scenariot var slut och att det inte skulle se ut som en solkar clog. Jag kunde även skrivit i ooc vad som hände mitt spel och kanske något mer som jag glömt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka