OneBronto
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Användarnamn: OneBronto
Vad är din steam profil länk? NusseTV på epicG
Vad är ditt namn i verkligheten? Bruno
Vad är ditt discord namn? OneBronto
Vad är ditt födelsedatum? 11 Juni 2004
Berätta om din karaktär. Min karaktär är 29 bast som alltid har velat bli polis för att han när han varit barn haft mycket problem med tex snatteri och alkohol, som han sedan fått väldigt bra hjälp med att lämna bakom sig. nu vill han sj bli polis och hjälpa andra och ställa saker till rätta!
Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitlistad eftersom att jag letat efter en bra sver som är seriös och stor, och denna verkar sjukt bra! det säger även spelare som jag fårgat!
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? värkar bra och seriös samt sto och välgjord!
Hur många timmar har du på FiveM? 6 och 42
Hur hittade du Multistaden? Fick veta av en vän som spelar hos er! han tipsade!
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nope
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nope
Vad är din steam profil länk? NusseTV på epicG
Vad är ditt namn i verkligheten? Bruno
Vad är ditt discord namn? OneBronto
Vad är ditt födelsedatum? 11 Juni 2004
Berätta om din karaktär. Min karaktär är 29 bast som alltid har velat bli polis för att han när han varit barn haft mycket problem med tex snatteri och alkohol, som han sedan fått väldigt bra hjälp med att lämna bakom sig. nu vill han sj bli polis och hjälpa andra och ställa saker till rätta!
Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitlistad eftersom att jag letat efter en bra sver som är seriös och stor, och denna verkar sjukt bra! det säger även spelare som jag fårgat!
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? värkar bra och seriös samt sto och välgjord!
Hur många timmar har du på FiveM? 6 och 42
Hur hittade du Multistaden? Fick veta av en vän som spelar hos er! han tipsade!
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nope
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nope