Accepterad One_Hex | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

One_Hex

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199552289053/

Ditt Hex-ID: steam:11000015ee4591d

Vad är din discord tagg? one_hex

Vem var det som bannade dig? Pedrochino

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-22 130639.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tog ut droger och vapen från förrådet

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var inte inne på servern när jag blev bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vill vara helt ärlig: det jag gjorde var inte okej, och jag tar fullt ansvar för mitt agerande. Det var ett ogenomtänkt beslut som bröt mot serverns regler och förstör det rollspel ni försöker bygga upp. Jag inser nu att mitt beteende inte bara påverkade mig själv, utan även förstörde upplevelsen för andra spelare.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad förut men det var inte lika seriös som den här och jag har blivit mer mogen sen dess och nu tar jag lärdom från den här bannen också. Och nu vill jag bara ta det lugnt och ha lite roligt med rp och inte vara lite makt galen som jag har varit innan, nu vill jag bara göra lite roliga scenarion för alla spelare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag gjorde ett dumt misstag och ångrar verkligen det jag gjorde. Jag förstår att det förstörde för andra spelare och att det inte var okej. Jag vill vara ärlig med det och ta ansvar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag skriver den här överklagan för att säga förlåt för det jag gjorde och för att be om en andra chans. Jag blev bannad för att jag tog ut vapen och droger från polisens förråd, och jag vet att det var fel av mig. Jag gillar att spela på er server och vill gärna komma tillbaka. Om ni ger mig en chans till så lovar jag att följa alla regler och spela på ett seriöst sätt. Jag förtjänar kanske inte det, men jag hoppas att ni kan ge mig en ny chans.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka