Nekad ompish | Ban Överklagan [Doughen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ompish

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199109731470/

Ditt Hex-ID: 11000014483748e

Vad är din discord tagg? ompish.

Vem var det som bannade dig? doughen

Bild på banmeddelande: image_2023-07-06_162524561.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att han bannade mig för att han tyckte de va konstigt att sniffa på en tjej

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vad som hände var jag kom in ingame och såg en tjej jag gick runt och såg tjejen jag rpade på att jag kände perfumen och gick efter henne när hon stod där gick jag fram och luktade på henne då jag kände den juvliga doften jag gick fram till henne men jag kom inte på vad lukta va så jag gjorde /me sniffar då jag inte kom på vad lukta hette och så gjorde jag sniff sniff in i micen som att det skulle vara som att jag luktar, jag tänkte säga vad god perfum du har men jag han inte säga något innan jag blev bannad. Jag ber hemskt om ursäkt eftersom jag inte menade det jag gjorde på ett dåligt sätt utan jag tänkte bara ha ett roligt "scenario" och kanske få en tjej, det var inte menat som att det skulle vara trakaseri utan var mer som jag kände en god doft och jag ville försöka få hennes nummer, Jag tycker att ni borde släppa mig o förtid då det var ett misstag/missförstånd, det jag gjorde var inte att såra något inte för att göra trakaserier, jag har precis bytt server och eftersom jag inte känner många tänkte jag

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att staffen borde ha sett det lite mer från min sida innan han bannade mig för jag skulle rpa mer på det men jag han inte för jag blev bannad i 20 dagar utan nån varning alls. jag tycker inte att den va helt fel men jag tycker iallafal att det är värt 20 dagar ban och att staffen borde kollat vrf jag gjorde detta innan han banna mig det är typ andra gången jag spelar på unive och jag vill kunna fortsätta det denna sommarlovet

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja men dom va länge sen kommer inte ihåg för det va typ 1 år sedan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vad jag kunde göra annat var när jag kom in i gamet så när jag såg tjejen skulle jag antingen bara gått upp till henne o försökt prata med henne ist för att gå fram till henne o lukta på hennes perfum, en annan sak jag kunde gjort vara att jag bara går därifrån och inte brytt mig om henne o bara fortsätt med dagen, men ist valde jag göra något jätte idiotiskt och inte välltänkt sak.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man ksk borde fråga om man får t.ex sniffa på nån och inte bara springa fram o göra det jag ber hemskt om ursäkt och jag kommer aldrig göra det igen. jag har lärt mig att man borde behandla tjejer bättre. jag ber så hemskt om ursäkt och jag kommer aldrig göra om detta igen jag vill kunna spela med mina vänner denna sommarlovet men jag kmr inte kunna göra det om jag är bannad i 20 dagar det är typ hela juli och jag ska på resa i augusti så jag vill kunna spendera tid med mina vänner här innan sommar lovet tar slut.
i mina 4 dagar jag har blivit bannad så har jag haft väldigt tråkigt allt jag har gjort är lyssnat på när mina vänner rpar och bara suttit där jag har typ bara kollat youtube och jag tycker att det är väldigt tråkigt jag har helt änkelt inte gjort något o alla mina vänner är utomlands eller fick inte gå ut så jag har bara suttit inne o kollat på youtube jag ber så hemskt om ursäkt jag kmr aldrig mer göra om det och jag vill bara kunna rpa igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka