Accepterad ompish | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ompish

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199109731470/

Ditt Hex-ID: steam:11000014483748e

Vad är din discord tagg? ompish.

Vem var det som bannade dig? vacwille

Bild på banmeddelande: image_2024-09-14_201536831.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att så som han såg det så såg det ut som jag levde och gjorde e sleep för att undivka att bli skjuten eller att bli påkörd vilket jag ej gjorde i situationen men begick fortfarande fel genom att göra det när jag var död då det kan vara distraherande till personen som skjuter mot mina vänner så de fokuserar på mig istället för att skjuta på personen som lever

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag befann mig i ett skott scenario där jag dog efter ca 15 minuter av att ligga död så vart jag uttråkad och min vän berättade om en glitch som fanns som kunde göra så man kunde springa runt även fast man ligger död så jag sat toch gjorde page down och springer så man kan springa runt efter att jag gjorde det så kom det folk till där vi låg döda igen utan att jag märkte det och ville tillbaks till platsen där jag dog så jag gjorde page down glitchen och återvände men sedan märkte att där kom folk så jag avbört det jag höll på med och bara la mig ner. Sedan vart jag tagen till sjukan och blev återupplivad av sjukskötorskarna och sedan stod jag afk kom tillbaks och såg jag vart bannad för emote abuse

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. bannen var ej felaktig då jag gjorde något som kunde gett mig en fördel i spelet samt ett regelbrott men jag har lärt mig av mina misstag och kommer aldrig att göra om det igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg vrf men det var inte grova iaf inte mer än 2 dagar tror ja

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat skita i att springa runt och glitcha som jag gjorde och bara leva med att vara uttråkad eller gått in på min mobil och scrolla på tiktok eller något liknande medans jag väntade ut min tid på att antingen dö eller att bli hämtad av mina vänner som befann sig i scenariot istället för att komma till denna tidspunkt där jag sitter och skriver denna bannöverklagan osm jag ångrar att jag tog mig till

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att använda min ban som kritik för att förbättra mitt rollspel till när jag kommer in i framtida scenarion eller tidspunkter där detta kan spelas ut

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka