Nekad Omicevic04 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Omicevic04

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? 76561198832852177

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? Addi#7775

Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 1998

Berätta om din karaktär. Hej, Jag heter Samir. Samir handovic. Jag har en bror som heter Dzeko och han är 2 år yngre än mig. Jag och han hade en dålig uppväxt och vi blev mycket inblandade i gäng. Vi var inte så bra i skolan när vi var yngre och det var mycket kaos. Min pappa Lämnade min familj när jag var 3 och när dzeko var 1 år. Vi alla blev jätte ledsna och kunde inte sova på hela natten. När jag och Dzeko var 15-17år så lämnade vår mamma också oss för hon tyckte att vi kunde klara oss själva. Jag och min bror blev inte ledsna vi blev arga så vi började med kriminella saker som att råna folk sen dess gör vi det med men vi har slutat lite och vi försöker och va bra människor och försöka skaffa ett äkta jobb. min dröm är att ha Bennys chef/jobb eller auto. Jag och min bror försöker att åka upp till maunt Everest en dag tillsammans med motor cross. Jag och min bror kommer aldrig lämna varandra och vi är jätte bra vänner.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Unive verkar som en jätte bra server och många har tippsat mig och jag älskar den. Den verkar jättekul att spela på för jag har titta lite på youtube och den ser jätte jätte rolig och jag vill gärna va medlem på den.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill ha så kul som möjligt och försöka hjälpa folk md deras bilar typ färga om dem eller göra dem snabbare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag riktigt:/

Hur hittade du Unive? Jag hittade det på youtube och på fivem

nekad efter muntlig utveckla svar samt kika igenom reglerna

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka