Accepterad omgwizzyy | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1molle

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,384
Reaction score
77
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad är ditt discord namn? omgwizzyy

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juli 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jonas Moberg och är 25 år. Hans intresse är polismyndigheten, han gillar personer som räddar världen och tar fast kriminella personer. Jonas har alltid när han varit yngre tyckt om polisen sen långt tillbaka. När Jonas var liten och gick i skolan så blev Jonas alltid mobbad för att han ville bli polis och tyckte om det yrket. Jonas bakgrund är ljus, bara att han blev mobbad av andra barn och att han alltid var snäll mot alla andra. Jonas familj bor i Malmö och Jonas lämna familjen när han var 20 år. Jonas hade ont om pengar och behövde snabba pengar för att leva i sitt hushåll och ha mat för att överleva. När väll Jonas lämna sin familj så hörde hans farmor av sig, Karin heter hon. Karin gav 100 000kr till Jonas för att överleva och skaffa körkort. Därefter är Jonas liv på gång igen och hans framtid är ljus med Polismyndigheten framför han.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en rolig rp för både partnerna och bidra för att rpn samt communityt bygger sig genom att hjälpa alla som behöver hjälp. Kan också bidra med att rpa ordentligt och bra, då drabbas de alla andra att rpa bättre.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att både ska få ett roligt slut på scenariot. Kan innebära att motpartnern vinner ett scenario istället för dig.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, exempelvis så är copbait att du vill ha polisens uppmärksamhet genom att kanske åka på röttljus med med mening. Fearrp är när du inte värnar om ditt liv, riktar nån mot dig så ska du inte köra ifrån eller skotta tillbaka.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har rpat i flera år här, sa upp rollerna igår men ångra mig

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja att jag rpat här sedan 2021 och sa upp rollerna igår men ångra mig direkt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka