Inaktuell omgwizzyy | Julkalender Ansökan | Merov

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1molle

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,384
Reaction score
77
Vad heter du på Discord? omgwizzyy

Ditt Hex:ID 1100001490cb272

Vad vill du göra inom Julkalendern? Biroll

Motivera till varför du ska tilldelas det som du valt på föregående fråga Tror jag valde rätt, vill vara en del i storyn. Tänker att jag rpar som en unge, tänker att de kan bli lite kul och bra med en 12 åring unge med i julkalendern. Min motivation är att jag ska bli tilldelad en roll i kalendern där jag är med och skapar material. Blir speciellt och kul med unga peds och olika slags personer. Blir en annorlunda men både spännande historia av hela månaden.

Vill förbygga känslan att vara med och hjälpa communityt men också bidra till hela unive.

Har du något förslag som du tycker bör vara med i årets julkalender? Har ett ganska bra förslag, en slags julkalender där Omo (unga karaktären) har en familj med en mamma och pappa, där dagarna går ner tills 24. Genom dagarna ska de komma olika storys om hur Omo har det och vad han önskar sig. Mitt i delen kan man ta med ett förslag där föräldrarna får det svårt att fixa fram grejerna ungen vill ha, det är för dyrt, så föräldrarna bestämmer sig för att göra något olagligt, dom rånar en butik för sin sons skull, slutar med att polisen åker efter i butiksrånet och sedan kraschar mamman och pappan så dom blir tvungna att ge upp, dom blir svårt skadade och förs till sjukhus där dagarna går och sedan tickas ner till 24 december då det är julafton. Vid julafton ska Omo (ungen) träffa på föräldrarna på sjukhuset sedan så ska föräldrarna ge Omo den julklapp han alltid velat haft, den största och nyaste radiostyrda bilen med led lights under den stora radiobilen. Vid dagen 24 december får föräldrarna besöka hemmet vid slutet av dagen och få ett gott slut innan dom åker in i fängelset efter sitt brott.

Detta var en kort sammanfattning av ett förslag som kan ske i julkalendern.

Senast ändrad:
du rpar dig själv fast ett annat namn, du har ingen fantasi inom rpn och de ända du gör är att vara jobbig. gör en intressant, rolig, nytänkande karaktär.
rpar definitivt inte mig själv, förstår inte hur en sådan karaktär kan vara jobbig?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka