Nekad omgwizzyy | Chef-jobb ansökan [GSP] [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1molle

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,384
Reaction score
77
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? GS Pizzeria

Vad heter du IRL? Melker

Vad heter du på discord? omgwizzyy

Hur gammal är du? 13

Hur länge har du spelat på Unive? Över 2 år ungefär.

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Kommer utveckla jobbet genom att ta in driva erfarna och bra kollegor som kan jobb och vill jobba, dessutom kommer jag utveckla jobbet genom att ha rabatt på vissa dagar, för att antingen få in nya och fler kunder. Jag utvecklar jobbet på ett bra sätt genom att öka hela aktiviteten och se till att anställa många folk. Kommer vara aktiv på jobbet och se till att rpn blir perfekt där. Jag gillar att ha större rp nivå, dvs att man t.ex är chef eller bitr i nåt jobb, när det är lite extra svårt, men på ett sätt jätte kul. Jag vill bli chef för att jag känner att jag vill som sagt öka igång min rp samt driva pizzerian på ett bra sätt. Det är därför jag ansöker.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har varit personal ansvarig tidigare där, samt har jag varit chef på massa andra jobb men vet inte om de är så relevant.

Hur ofta kommer du vara inne? Är inne varje dag, men kommer ha en standard på 2-3 timmar per dag. Dom timmarna kommer jag jobba men naturligtvis är det i omgångar, 1 timme på morgonen, 30 minuter lite tidigare. och om jag har tid så jobbar jag resten av dagen i jobbet.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja självklart, allt handlar inte om att vara störst eller att vara chef, utan att ha kul.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej verkligen inte

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka