Inaktuell omgwizzyy | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1molle

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,384
Reaction score
77
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Ditt discordnamn: omgwizzyy

Skriv ditt HEX:ID. 1100001490cb272

Ange ditt födelsedatum 1 Juli 2010

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff eftersom jag har erfarenheter inom det och jag gillar verkligen jobbet som staff. Jag har också massor av erfarenheter som medlemskaps ansvarig, varit de 6 eller 7 gånger nu, sedan blev jag uppsatt som Helper efter en kort tid som Medlemskaps Ansvarig. Jag gillar att hjälpa till och vara en person som får både Communityt och Servern till en bättre plats och verkligen hjälpa till där. Jag är engagerad till mitt arbete och gör det som skall göras. Som sagt är inte bara mina erfarenheter att vara m-a och helper, utan jag är nuvarande Forum Mod och har bra engagemang inom forumet samt discorden, och såklart ig.

Jag ansöker för att äntligen ta steget längre och få en chans att hjälpa till och vara en speciell person som både hjälper och visar att jag vill. Under alla dessa månader inom mitt arbete känner jag att detta är rätta platsen. Att just vara Helper, men jag spelar ju verkligen inte bara för att vara helper utan min Forum Mod roll har jag haft ett bra tag och känner mig van vid den. Men som sagt siktar jag just nu på Helper rollen.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker massor med saker funkar, endast att det finns vissa problem spelare som behövs bort, inte bara det utan övrigt folk som inte kan rpa på den nivån som krävs. Det som mest inte fungerar på Unive är ju då de jag skrev, men delvis också att powergaming är en del regel också som massa glömmer bort, får jag chansen som staff kommer jag se till att det ej sker.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi sätter oss ner i staff dcn och pratar om det, när vi väl har börjat så är de på börjat, vi pratar om hur vi ska lösa ärendet och hur vi gör de på bästa sätt.

Hur agerar man proffisionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera proffisionellt? Det är väldigt viktigt att agera professionell, det är därför vi ska visa ett gott exempel och förebild för andra, visa att vi verkligen vet vad vi håller på med och vet vad vi skall göra vid en händelse.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Varje dag är jag aktiv i discorden, men kanske inte ig. Däremot kommer jag både vara aktiv i dcn samt forumet. Men såklart ig, varje dag kanske jag är ig tre till sju timmar. Men är dock skilda föräldrar så de blir begränsat med spec och de ig.

Hur länge har du spelat på Unive? 2 år typ.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Som sagt har jag erfarenheter, jag har varit Medlemskaps Ansvarig runt 6 till 7 gånger nu, och helper en gång tidigare. Och just nu Forum Mod men vet inte om jag kan kalla det för ”staff”.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är beredd på alla, tycker bara att jobb samt don är mer intressant. Krim ansv är nog inte mig grej.

+rep Engagerad, Mogen, Driven, perfekt Forum Mod Skulle passat jätte bra som Mod! <3

+rep mogen,driven,kunskap osv. Förtjänar helt enkelt o bli staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka