Nekad omgwizzyy | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1molle

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,384
Reaction score
77
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Ditt discordnamn: Wizzyy#4093

Ange ditt födelsedatum 1 Juli 2010

Varför ska just du bli staff? Jo för att jag känner att jag vet allt inom medlemskaps ansvariga rollen och forums delen, så nu vill jag ta mig till en liten högre nivå, jag kan se mig själv i framtiden vara staff! men jag vill också bli staff då jag vill hjälpa servern och alla personer som gör massa regelbrott och liknande.

Att göra servern till ett bättre ställe menar jag att jag kommer banna när jag ser regelbrott eller lall. Jag vill bli staff för jag vill hjälpa mer folk och se till att när folk rpar så att dom gör de ordentligt. jag vill bli staff för att ta min rp ooc och ig högre. Vill ta mig till nästa steg liksom. Känner att jag är redo för att bli staff då jag vill verkligen hjälpa folk snabbt, bra och på ett roligt sätt! Som staff kommer jag bidra med en stark hög rp och specca samt banna/kicka ifall det behövs. Känner mig redo till staff och vill starta en ny stark wizzyy! Samt för att jag har varit helper och är nuvarande forums mod så har erfarenheter så de rycker.

Mina erfarenheter är stora och är då högre staff. Min staff/helper roll kommer jag ta vara på och specca samt göra alla mina jobb som jobb ans, servervakt ans osv, samt är jag aktiv och verkligen driven till att just göra dessa typer av saker, vilket i detta fall är att t.ex specca, aktiv i dcn, forumet och massa andra grejer som krävs för min staff roll.

Tycker att mina erfarenheter är tillräckliga och har allt som krävs. Att vara och uppträda som staff har alltid varit ett plats för mig, det är så kul att både hjälpa folket samt discorden. Jag tänker att när man är staff så skall man ej bara vara aktiv på speccandet, såklart ett viktigt ställe där man bör ha massa staff som kollar runt, men du som staff ska också hålla dig till dina områden också, t.ex. om är support så kan du ta sup ärenden och efter speccar du. När du som staff ej har nåt att göra, flera personer speccar och det behövs knappt fler, då kan du testa bilar på flygplatsen, det är egentligen det sista du skall göra i ditt jobb. Jag vet hur hela ban systemet funkar, och hur en mild och grov ban ser ut.

Jag känner att jag har visat vad jag har gått för inom forums rollen och siktar högt på staff, därmed menar jag att jag visar att jag klarar av dessa områdena. Jag som staff kommer vara enormt aktiv och verkligen vara engagerad inom mina områden och mina roller. Jag är extremt aktiv när det gäller ”stora roller” så aktiviteten är inget problem. Med stora roller menar jag att staff delen är en högre roll och därmed viktigare för hela communityt och hela unive, menas med att jag har vara på rollen där jag gör mina områden samt gör alla saker som skall skes.

Jag som nuvarande forum mod vet hur staff dc samt allt inom dcn funkar, vet hur man uppför sig och hur man tar vara på chanserna. Jag vill ta mig till nästa steg igen för att egentligen visa att jag vill unives bästa och att verkligen finnas vid alla tillfällen när det behövs. Jag tycker hela staff teamet är helt perfekt, alla kan sina grejer och de, eftersom jag tycker att de är bra som det är så kan man alltid ha fler bra staffs och kunniga personer som vill unive och verkligen vara en person som är känd för den han är.

/Spec [du får upp spec menyn på alla som är inne och mer funktioner]

/toggleid [du ser allas id över deras huvud]

/togglename [du ser både id och deras steam]

/ban [du bannar nån, t.ex. sunt2]

/unban [du avböjer en ban, alltså unbannar]

/svban [du sv bannar nån i en timme]

/kick [simpelt, du kickar nån]

/v [du spawnar in bil, du behöver modellen som t.ex. police23

/dv [du tar bort en bil]

/revive [du revvar dig eller nån annan.

/freze [du frysar en spelare så dem inte kan röra sig]

/unfreze [du tar bort frys så dem kan röra sig]

/skin [du ger en skin då dem får samma meny som man fick när man starta en ny karaktär, t.ex. om dina armar är buggade]

/clearchat [du tar bort chatten]

/clearchatforall [du tar bort chatt flödet men kommer nytt, t.ex. om nån skriver ooc i twitter]

/addkey [du ger en specifik nyckel, t.ex ”Polisen”

/announce [du skickar ut ett meddelande till hela servern]

/setjob [du ger dig eller nån annan ett jobb, t.ex. om personen blev automatiskt kastad från jobbet eller buggade grejer, är de gäng så skriver man in deras gäng id, t.ex. gang21

/noclip [du är osynlig, används för speccade]

/tpm [du teleporterar dig till en markerad plats på kartan]

/goto [du skriver in id efter så kommer du direkt till personen]

/bring [du bringar nån, t.ex. om de sitter fast i en byggnad]

/ooc [du skriver ooc till alla inne på servern]

/specoff [du avslutar speccadet, om du speccar nån]

/sc [du skriver i staff chatten]

/sv [du skriver i servervakt chatten]

/m [du skriver till en specifik person med hjälp av id, t.ex. om dom ska hoppa support eller nåt liknande]

/manban [du lägger en manuell ban, t.ex om nån gör nåt som ej finns i ban systemet så lägger du /manban]

Detta var bara några som poppa upp i mitt huvud, finns såklart mera kommandon men är svårt att komma ihåg alla i huvudet, allt poppas upp när det väl behövs.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag?

Måndag: 14:25 - 16:20 (träning) 21:00-22:30
Tisdag: 15:20 - 21:00
Onsdag: 15:05 - 16:35 (träning) 21:00-22:30
Torsdag: 15:00 - 16:00 (träning) 20:00-22:30
Fredag: 14:25 - 17:00 (träning) 21:15 - 00:00
Lördag: Aktiv hela dagen
Söndag: Aktiv hela dagen
----------------------------------------
Det kan ju såklart ske lite undantag då de kanske kan vara inställt på nån träning eller match då jag spelar hela dagen eller så. Men jag skulle säga att jag kan spela väldigt längre. Så väll jag sätter mig framför datorn är jag fast. och när det väl är sommarlov kommer jag hålla på dagarna runt, alltså vara mer driven och aktiv
————————————————————
Nu när det snart är sommarlov så kommer jag vara aktiv jämt, men eftersom min mamma och pappa är skilda så är jag en vecka hos mamma en hos pappa, men därmed är jag aktiv på forumet och discorden hela tiden då. Oftast när jag är hos mamma drar jag till pappa där jag har min dator och arbetar lite med unive. Komplicerat men hoppas du förstår.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan den 03 okt 2022

Har du tidigare erfarenheter som staff? yes, har varit helper samt support ansvarig, är nuvarande forums mod, och medlemskaps ansvarig typ 4-6 gånger.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom?
1. Jobb
2. Servervakt
3. Don
4. Support
5. Krim
6. RP

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Ja som jag har skrivit har jag skrivit rp längst ner för att det är en tråkigt jobb men ändå viktigt, det funkar men helst inte. senaste gången jag var staff så var jag support ansvarig men de tyckte jag inte om, samma sak med RP, tycker bara inte om det.

Men om de är så att jag får välja så bryr jag mig inte vad jag får, så länge jag får ett område, men om de är ett jag inte vill ha så är de rp samt support. Men Krim kan vara roligt ibland. Spelar inte så stor roll som sagt.

Senast ändrad:
——-rep passar inte ens som forum mod hur tror ni han kommer fixa Helper aldrig i livet

Här har vi en grabb, han är trevlig på alla sätt och hjälper till när det behövs denna grabb känns som en perfekt staff på alla sätt, denna grabb tycker jag ska få en chans detta nått som han verkligen förtjänar! EN STOR PLUS REP FRÅN HAJS! ++++

Men får du denna chans ta hand om den och bevara den!

Här har vi en grabb, han är trevlig på alla sätt och hjälper till när det behövs denna grabb känns som en perfekt staff på alla sätt, denna grabb tycker jag ska få en chans detta nått som han verkligen förtjänar! EN STOR PLUS REP FRÅN HAJS! ++++

Men får du denna chans ta hand om den och bevara den!
Taaackkkkkk <<<333

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka