Accepterad omgwizzyy | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1molle

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,384
Reaction score
77
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad heter du på discord? omgwizzyy#1234

Ange ditt födelsedatum 1 Juli 2010

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka är för att jag vill hjälpa communityt så att de blir till ett bättre ställe och hänga runt lite med folk i staff teamet mer än vad jag gör nu. Staff teamet är redan ett svin bra team och har höga förväntningar att alla där kommer att utvecklas genom tidens gång. Men det som fick mig att söka är också att jag gillar att specca runt och göra just den staff delen igen. Jag har ju som sagt mycket erfarenheter inom Unive, delvis så har jag varit M-A drygt 5 gånger och helper runt 2 gånger, och är nuvarande Forum Mod. Jag vet hur hela panelen funkar och jag vet hur allt inom dcn funkar, och forumet såklart.

Jag har också bra erfarenheter inom just medlemskaps ansvariga rollen, jag kan alla regler själv och vet hur en intervju ser ut. Jag vill vissa upp mig genom att verkligen engagera mig i just staff teamet. Jag tycker att både grabbarna och tjejerna är jätte schysta och det är ju ett stort motiv att just börja i staff teamet. Jag vill få en chans och verkligen vissa vad jag går för. Jag kommer göra mitt bästa och se till att allt som är fel ställs till de rätta.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag är engagerad inom staff teamet och har bra erfarenheter om just detta, jag vet hur allt funkar inom rollen. Ni ska välja mig för att jag kommer visa upp mig och verkligen försöka samt visa hur bra jag försöker och kommer presta på. Mer kan jag knappt skriva.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man skall bemöta människor med respekt, spelar ingen roll vem personen är. Du ska bemöta en person i t.ex väntrummet med snäll ton och verkligen visa att du vill det och inte gör det lalligt på nåt sätt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Det skulle påverka mig genom inget rp alls, jag har tröttnat på den delen och siktar på höga roller och vara med i staff teamet.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? De skall kunna igenom alla regler som är grunden och som ställs inför.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Ja jag skulle ju haft ett stort ansvar, för ansvaret att missbruka de genom att t.ex acceptera en person som ej kan reglera som kan vara en vän. Så ansvaret är stort och ja Servern hänger på dina och alla andra Medlemskaps ansvarigas axlar, utan Medlemskaps Ansvariga så inga medlemmar. Kommer ta detta med fult allvar och seriöst. Ansvaret är ju också att vara aktiv, inte bara i discorden utan till och med Forumet.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag har brutet nyckelben så kommer ta det försiktigt ibland, men de kommer ej ge påverkan över nåt av detta. Lov = aktiv hela tin, vardagar = aktiv efter skolan sedan efter aktivitet, helg / aktiv mest på kvällen länge.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? ja, att jag tycker att mina erfarenheter är viktiga att veta när du läser detta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka