Nekad omgisk4ll | Medlem ansökning (Darin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

emil_2009

Icke Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Jafar

Vad är ditt discord namn? omgiskall

Vad är ditt födelsedatum? 8 April 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jafar Hamid. Han föddes i Irak med en mamma och pappa. Jafars pappa hade inte så mycket pengar och hans familj var hemlösa. dem fick inte handla mat för jafars familj hade inte pengar så Jafar fick panta och gå till ica och panta 30 kr så gick han och köpte en bulle till sin pappa när han gick så plötsligt rånna någon han och hota med en kniv sen sprang jafar till sin pappa och sa att han blev rånad sen efter 1 dag sedan tänkte jafar att gå med ett kriminellt nätverk med massa kriminella folk och då börja han hota med en kniv så att han skulle få pengar till sin familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en Bra rp och följa alla regler tänka på andra partern när han gör scenarion så de blir kul få båda. Inte lalla jag komme va seriös när jag rpar. Komme göra communityt bättre genom att ha bra rp så andra lär sig. Och göra bra o inte lalliga scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela så båda parterna så båda har roligt och att man inte bara ska spela så man själv har roligt. men de viktigaste är att de inte blir för lalligt och att alla regler följs bra

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja vdm=Att man inte får använda sitt fordon som ett vapen rdm=Att man inte bara kan gå runt och skada någon utan anledning, metagaming= att du pratar med en vän i discord och gå afk när någon har rånat killen som var afk

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag har spelat fivem i 300dagar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej känner inte det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka