Accepterad omgisk4ll | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

emil_2009

Icke Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: 110000118f9f4b6

Vad är din discord tagg? omgiskall

Vem var det som bannade dig? bubblegum

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-05-10 132252.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Anledningen till att staffs valde att banna mig är för att jag c logga när jag hade krim som är den viktigaste reglen i servern. Detta var en välidgt dumt val att göra och sedan gå in och be om revive. Jag har lärt mig en stor läxa som inte kommer ske längre. Jag vet vilka konsekvenser jag får ifall jag gör om detta så jag kommer inte göra detta. Bubblegum jag kommer inte göra om detta och jag ber så mycket om ursäkt för att förstöra scenarion som hände!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev kidnappad av 2 personer som jag inte känner. Scenarion var slut och jag var dödad men jag orkade ej att vänta tills jag kunde respawna så jag gick ut ur Fivem och sedan gick in efter cirka 15 sek och då skrev jag i report om nån kunde revva. Sedan blev jag bannad. Jag förstår varför jag blev bannad och det var väldigt dumt. Jag ångrar mig att jag gjorde det och jag frågar bara efter en till chans jag är mycket mer mogen och har mer erfarenhet inom rp. Jag har varit ägare och staff på flera servrar som ortenwave,Valize och mer

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban jag ångrar mig att jag gjorde det. Det var mitt fel att jag c-logga. Jag anser att det var väldigt dumt och det var väldigt onödigt att göra eftersom jag hade nyss köpt Krim och jag hade spenderat mycket av mina pengar på Krim. Så allt jag vill säga är att jag inte skulle ha c loggat jag skulle ha bara vänta en dag innan jag kan rpa på den karaktär som alla andra behöver göra. Jag hoppas att ni anser att jag ångrar mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag hade grafikpack som man inte får ha men jag har lärt mig att man inte ska ha de och jag har blivit bannad 16 gånger

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade bara väntat ut 5 minuter och sen respawna istället för att c logga och ta emot konsekvenser och jag fick indranga roller för det ochså

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka