Nekad OmGfRe | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OmGfRe

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/ghfw-qgfk/DRFPTRWR

Vad är ditt namn i verkligheten? Johannes Wisten

Vad är ditt discord namn? hhiihhii#4815

Vad är ditt födelsedatum? 7 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Peter Johansson 22 år gammal och kommer från malmö med sin lillebror. Både han och sin lillebror ville bli miljonärer men det gick åt skogen. Peter gillar att jobba och hänga med vänner. Peters största intressen är bilar och motorcyklar. Peter försöker nu återuppta drömmen om att bli miljonär och det ska han göra genom att följa sin dröm om att bli mekaniker. Ibland blir han ledsen och går hem och sover.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag ska kunna roleplays med hjälp av fler jobb och hjälpa servern, jag kan alla regler, trivs väldigt bra på servern och tänker efter innan jag gör något, tänker även roleplays seriöst. Jag har även många vänner på servern som också är whitelist och vill jobba med dem och hjälpa dem.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För Jag kommer spendera väldigt mycket tid på servern för att servern ska bli en bättre och roligare plats. Och jag kör väldigt seriöst när jag roleplayer och har kört på andra seriösa servrar. Jag kommer även jobba hårt på dem jobben jag får och försöka göra dem till en bättre arbetsplats. Och eftersom jag kommer spendera mycket tid på servern och kommer rapportera till admin direkt om något händer som dem antagligen vill veta om.

Hur hittade du Unive? Jag var en gång inne på fiveM och kollade lite gran och sen så såg jag denna server den såg bra utt

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har målet att få denna servern att bli helt lall fri jag själv hatar folk som lallar på olika servers och eftersom att jag ta min RP på stösta allvar så kommer jag inte att lalla eller göra saker som förstör miljön på servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar mest på unive.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top