Accepterad OmerK | Whitelist ansökning [Cabjor] [Tildizzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OmerK

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
7
Användarnamn: OmerK

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198300429711/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? rs1elvis #1159

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Omer Kadir och är 23 år gammal. Omer var en bra uppfostrad grabb, han har 3 bröder som går vid namn Abdull, Stig och Abdi. Dessa pojkar blev tillsamans familjen Kadir. När Omer var runt 10 år dog hans föräldrar i en bilolycka. Därefter fick Omer ta hand om sina yngre syskon vid namn Adbi, Stig och Abdull. Dom har levt tillsammans i över 15 år på gatan och bara ätit skräpmat Tills en dag där deras liv förändrades. En dag blev dom fyra bröderna Abdi, Omer, Stig och abdull blev erbjudna på ett jobb hos DjannAb's bilfirma. Detta såg dom som den perfekta chansen i deras liv att börja leva normalt. Nu, 5 år senare lever dom som en av stadens rikaste familjer. Deras förmögenhet har dom tjänat ihop på att sälja firman till Jordan Rollnorth. Bara där var firman värd 300 miljoner kr. Efter detta så startade Kadir bröderna ett låneföretag som var inspirerat av det Ryska företaget 4finance och miljonvinsterna levde dom lyxliv. Abdi, Abdull, omer och Stig bodde nu i en 664 kvadratmeters villa nere vid kusten i Göteborg. Efter ca ett halvår hamnade Kadir bröderna i en konflikt med Svenska Maffian. Allt detta gick så långt att dom lämnade allt bakom sig och flydde för sitt liv från Göteborg. abdi hamnade i Stockholm ,Abdull hamnade i New York och bosatte sig på Manhattan. Omer och Stig flydde till Malmö och bodde där i ca ett halvår tills dom hörde om staden mutlistaden som verkade som en lugn stad.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kan bidra med att de blir kul för att rpa för många med roliga senioren. Jag är inte en sån person som rpar för makt och pengar och sånt. jag är sån som vill ha sånna nice möten me andra person så här länge o inte bestämer saker i discord o sånt. Jag kan jobba med lite allt möjligt där de behövs förutom ambulans är inte på den rp nivån där.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill ha en bra server att spela på med bra scripts och aktiva admins som är skit schyssta och bra. Tycker att de är bra rp me många spelare och dom andra som är lite mindre bättre kan bara lära sig av dom som kan.

Hur många timmar har du på FiveM? 1250+

Hur hittade du Multistaden? letade efter en bra server att lira på och hitta denna.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? En gång på den här, när en polare gjorde ett fel. sen har jag blivit bannad på en innan för att den var skit alla admins abusea och ingen att suntförnuft och alla tog upp en ak upp från röven.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ingen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka