OmerK | Polismyndigheten Ansökan [Naounee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OmerK

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
7
Ange ditt födelsedatum: 1 Januari 2005

Vad heter du på discord? Bramsito#1159

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 2100

Hur aktiv kommer du att vara? Runt 14:00 till 00:00 på vardagar men ibland så tar jag pauser i någon timme ibland oså.
Helger är det helt olika beror på vädret och om man har planerat något men oftas blir det vid 12:00 till 05:00 och oftas sticker jag kanske någon några timmar mitt på dagen.

Vad heter du? Hans ström

Hur gammal är du? 36

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Jag är väldigt bra på simma.

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att kunna förhindra brott och skapa ett lugn i staden. Sen har jag väldigt stort intresse in inom polisyrket eftersom min pappa var polis. Sen ser jag och hör väldigt mycket saker runt om stan som jag inte tillåter. Sen så har jag många vänner som är poliser som berättar hur trevlig poliskåren är. Sen så vill jag ha ett jobb som hjälper mycket i samhället som gör staden till en lugnare plats.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det viktigaste inom polisensyrke är att förhindra brott och göra så alla känner sig trygga. Att polisen kan lagarna och att han inte har några fördomar mot någon och att man behandlar alla på samma sätt och inte tar på någons sida för att man vet vilka de är. Jag tycker att det är viktigt att man bemöter alla trevligt och att man är lugn i alla situationer och att man inte är korrupt. Det är viktig att kunna hantera stress utan problem och veta vad du ska göra i alla situationer.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet ganska mycket kring polis yrket och jag har goda kunskaper inom radio diciplin. så som kom, kom slut, övergå, klartslut osv. Jag är väldigt medveten om lagarna och reglerna på servern. Osen ska man va seriös. Jag vet att polisen är till för att skapa ordning och reda i samhället så att våra medborgare kan gå säkert på gatorna utan att bli påhoppade, eller något annat hemskt.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja lite, min far var en polis, så han har berättat lite om vad han gjorde på dagarna oså.

Hur är du som person? Jag är en väldigt seriös, trevlig, sträng, modig och loyal och jag älskar de jag håller på med och älskar att jobba med människor. Jag är väldigt ordningsam och kan hantera stressiga situationer och hålla mig lugn samtidigt

Är det något vi bör veta om dig? Min dröm är att bli civilare.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka