Accepterad OmerK | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OmerK

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 2005

Vad heter du på discord? Bramsito#1159

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Runt 14:00 till 00:00 på vardagar men ibland så tar jag pauser i någon timme ibland oså.
Helger är det helt olika beror på vädret och om man har planerat något men oftas blir det vid 12:00 till 05:00 och oftas sticker jag kanske någon några timmar mitt på dagen.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag började spela i december och har spelat på servern sen dess. Så snart i ett år. Men har tagit en liten pause för några veckor sen.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Det jag tänker göra är att hjälpa servern med det som behövs Och om jag har förstått rollen rätt så ska vi servervakter och support hjälpas åt för att avlasta allt jobb för staff teamet. Alltså vill jag underlätta för Staff samt ledningen så deras energi kan läggas på andra saker så servern utvecklas. Mer specifikt tänker jag att jag kommer hjälpa till med att hålla koll på att folk följer reglerna runt omkring mig! Jag tänker att jag ska försöka iallafall så mycket man får att få bort trasiga bilar som bara står för att folk ska få mer fps och i sin tur så medborgarna får en bra upplevelse av servern helt enkelt. Jag kommer alltid hjälpa spelare/medborgare som behöver hjälp ingame ifall de skulle ha problem. Till sist kommer jag att vara extremt trevlig och få ALLA spelare att känna sig välkomna och att denna servern är välgjord och hanterad! Det är mitt mål iallafall.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Varför just jag vill bli Servervakt är för att jag vill ge tillbaks något till den servern som gett mig så mycket genom de här 10/11 månaderna som jag spelat. Jag känner att det är dags för mig att hjälpa den communityn jag älskar så mycket jag bara kan, och att detta är ett av setten. Jag tycker även det låter extremt roligt att få hjälpa till och ta ansvar. Men jag gillar den här servern och allt med den så pass mycket och därför vill jag gärna bli en större del utav den genom att hjälpa till ännu mer.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Som jag var inne på skulle jag avlasta massa jobb från de högre uppsatta så deras energi kan gå till annat så att denna servern kan utvecklas ännu mer. Jag kommer att underhålla och hjälpa andra spelare så fort det behövs. Jag kommer försöka göra så alla kan få en bra spelupplevelse av denna stad genom att inte göra den så Fps krävande alltså ta bort för mycket stilla stående fordon osv (endast om jag tillåts). Sedan kommer jag också se till att alla följer reglerna omkring mig.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag tycker jag är mogen. För att jag har viljan till att supporta denna community. För att jag är aktiv och för att jag har spelat väldigt länge på den här serven och varit med om mycket. Sen är jag väldigt aktiv.

Varför vill du bli servervakt? Jag kommer endast upprepa mig då jag redan svarat på vad det är som får mig vilja bli servervakt. Men det är alltså delvis för att ge tillbaks något till denna server då denna server givit mig mycket gott skratt och roliga minnen. För att jag vill vara en större del utav den genom att hjälpa till med så mycket som möjligt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har ganska bra koll då jag har varit staff på andra servrar för några årsen. Men är jätte villig att lära mig mer.

Är du whitelistad på serven? Ja de är jag!

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans En gång som var felaktigt. De va en som åkte med mig som sköt på motellet så trodde dom de va jag eftersom han combatlogga. Men de var ungefär för 9 månader sen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej spelar inte på två samtidigt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka