Nekad OmerK | Ansökan till Servervakt [valle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

OmerK

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 2005

Vad heter du på discord? rs1elvis #1159

Mellan vilka tider kan du oftas spela.
hela dagar på loven och helgerna till 05:00 och vardagaran 15:00 till 23:00

Hur länge har du spelat på Multistaden? Körde i somras ett tag men sen tappa jag min löst på rp och slutade spela men nu är tbx så 2 månader typ

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag skulle bli servervakt skulle jag säga till att alla följer reglerna. Om dem inte gör det kommer jag bara ta clip på den kicka dem och sen kommer jag anmäla personen eftersom att den e tråkig och kan ej bete sig. Jag kommer också säga till att folk i min närhet följer reglerna och inte bryter mot dem. Jag kommer säga till att det ej bli OOC in game eller något sånt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Jag vill bli servervakt för att jag ser ibland att folk gör fel och rdmar och sånt då jag känner att de skulle vara bra om jag var servervakt så jag skulle kunna ressa dom som blev rdmade och vdmade eller kicka dom som gjorde dom. Sen vill jag göra så servern får så bra rp som möjligt

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag kommer att vara aktiv som servervakt och se till att folk i min närhet inte bryter mot reglerna. Jag kommer också säga till att folk dör inte för en bug om dem gör det ressar jag dem bara och fortsätter med RPn sen om jag ser till att inte någon bil som är mitt i vägen stör rpn.

Varför ska just du bli servervakt? Jag är aktive på servern och kan ta emot kritik från alla utan att bli sur. Sen är jag inne sent på kvällarna då jag ser mycket som händer.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag är väldigt aktive på servern och ser väldigt mycket fel på servern som jag vill få bort och jag är erfaren admin och vill hjälpa mutlistaden med rp.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Kan alla som behövs som servervakt. /kick (id) (anledning) /dv /revive (id)

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans En gång som var felaktigt. de va min kompis som sköt på motellet så trodde dom de va jag eftersom han combatlogga.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej spelar inte på två samtidigt.

Senast ändrad:
Tillbaka