Accepterad OmerK | Anmäl en servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

OmerK

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad heter du på discord? rs1elvis #1159

Vad heter personen du ska anmäla på discord? Davicoo#0001

Vad har han gjort fel? Han kickar i ett scenario och att han kickar utan anledning.

Har du bevis? Ja.

Va någon annan med i händelsen? Ja men inte några som är servervakter och 2 andra servervakter som var med mig.

Har du pratat med han innan du gjorde en staff anmälan? Nej han neka till support och inte ville prata.

Vi var alltså i ett scenario, där ett motståndar gäng hade brutalt krockat med sin bil under en "Jakt" mellan oss. De vart då tvungna att Rpa efter att de var skadade, såklart. 2 från vårat gäng (som inte var med i någon krock), tar då chansen att gå fram till deras bil med dragna vapen. När de 2 från mitt gäng drar fram vapnena och ber de 2 spelarna att kliva ut ur bilen så passar Davicoo#0001, som Servervakten heter på discord, på att abusa sina perms, mitt i scenariot, mitt under rånet, utan någon som helst anledning, att kicka de 2 med pistol riktade mot de för Sunt förnuft? Sedan drar de iväg från platsen. Under scenariot finns även fler frågetäcken som tyder på brott mot server samt grund reglerna, såsom Meta gaming och powergaming. Allt finns på film, alltså har vi bevis på allt.

Tillbaka