Nekad omer | Medlem ansökning [Norton]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

omer

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Enver

Vad är ditt discord namn? enver._arber

Vad är ditt födelsedatum? 11 November 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: merek

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? ´cool snäll modig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: kriminalletet men jag har börjat förbättrats och har nu fått ett riktigt jobb på arbetsförmedlingen

Vad kan du bidra med till serverns RP? det är den första servern jag spelade i och jag tycker den är vältigt poppis och den bästa servern jag någånsin spelat i och jag ska fortsätta göra min grej och fortsätta spela

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? DET betyder att inte alltid ska försöka vinna själv utan även hjälpa till att skapa en rolig och realistisk situation för den andra parten

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag brukade själa folks bilar men sen så blev jag avsängd i ungefär en månad och sen dess tänker jag inte göra det mer

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? att man inte får använda ett fordon som ett vapen och man ska ta värna på sitt liv

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det är okej

Nekad ansökan
Anledning: Utveckla samtiliga av dina svar, fixa steam och discord samma namn

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka