Nekad Omega | Whitelist ansökning [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Omega

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198174100473/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? Omega#2843

Vad är ditt födelsedatum? 27 December 2007

Berätta om din karaktär. Han heter "Hugo Larsson och är född 1995-10-27 och har en kriminell bakrund sedan sen barn när han snattade, en gång satte han eld på en civils motorcykel för han tyckte att det var kul och har alltid haft en dröm om att få vara med i ett kriminellt gäng nån gång i sitt liv. Han har också en dröm om att ha en maffig motorcykel. han tycker också om att spela fotboll och vara med sina kompisar.

Varför ska just du bli whitelistad? för jag kan rpa och kan alla era regler och alla "grund regler" inom roleplay oxh kan bidra med roligt rp och framförallt Bra rp jag accepterar inte att någon sitter bakom sin skärm och har tråkigt jag kommer göra allt då för att få ett litet leende på deras ansikte.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för jag tycker den här servern är bra och som sagt jag kan rpa och har ju läst alla era regler och

Hur hittade du Multistaden? min kompis inva mig till dcn och har kört på den förut och om ni undrar vem det var som inva mig så var det Euroo #6926

Vad har du för mål med ditt rollspel? att alla ska ha roligt och inte vara sura när vi rpar

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på någon server just nu jag väntar på att en ska komma upp och den heter Gula berget 3.0

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka