Nekad omarzantout | Whitelist ansökning [Sebastian]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yasin Karse

Icke Medlem
Meddelanden
619
Reaction score
44
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/anders123312123/

Vad är ditt namn i verkligheten? Omar

Vad är ditt discord namn? Omarz#0284

Vad är ditt födelsedatum? 27 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Han heter Anders Bergström och kommer från Stockholm. Anders är 31 år gammal. Han har ingen familj hans mamma dog för cancer, hans pappa blev skjuten, hans lila syster blev kidnappad, hans storebror blev påkörd och hans store syster blev dödad av dödspatrullen så han vill ha ett bra jobb som hjälper han att få pengar till mat och betala hyra till huset osv.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag har spelat på servern ganska länge och jag ska bidra med en hög rp nivå och sitta i stör ej när jag rpar för att jag vill inte att någon ska joina och störa mig i medborgare. Jag vill spela igen på servern för att jag har slutat med fivem och nu ska jag börja igen så jag vill kolla om alla mina vänner spelar fortfarande och jag har pistoler osv.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag ska bidra med en hög rp nivå och sitta i stör ej när jag rpar för att jag vill inte att någon ska joina och störa mig i medborgare.

Hur hittade du Unive? Jag var hem hos min kusin så såg jag denna servern längst upp så jag testa den och den var rolig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Bidra med en skön och rolig rp nivå

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej kör bara på multistaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka