Nekad omarzantout | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yasin Karse

Icke Medlem
Meddelanden
619
Reaction score
44
Ange ditt födelsedatum: 27 Augusti 2007

Vad heter du på discord? omarz#0284

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 900

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 7timmar

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag

Hur många timmar har du på FiveM? 900

Vad heter du? Anders

Hur gammal är du? 31

Har du B-Körkort? Nej

Varför vill du bli polis? För att jag vill hjälpa medborgare med deras problem och att jag vill lära känna dom och vara deras vän så att dom kan komma till mig över vilken problem som hälst.

Varför ska just du bli anställd? För att jag har erfarenheter om denna jobbet och att jag är Aktiv som polis och jag har inga brottsligaheter + att jag allt rättvisa oavsätt hur personens hud färger eller om jag känner dom eller inte alla ska behandlas rättvisa och det är det Medborgare vill ha en bra polis

Vilka styrkor och svagheter har du som person? (Nämn minst 3 stycken) Jag hittar lösningar, jag är en positiv person och jag är stark person det är att jag kan säga emot

Har du poliserfarenheter sen tidigare, isåfall vad? Aspirat, Assistent , Chef och insektör,

Du som aspirant stannar ett fordon på motorvägen, personen har kört i 200km/h och har inget körkort. Vad gör du? Jag drar han åt sidan sedan så ger jag han böter för att köra utan körkort sedan att köra för fort och sen så säger jag till han att det inte var så bra att du kör utan körkort och att måste tänka för sin egen säkerheten. Jag säger till han att han inte få åka vidare utan att han får ringa till sin släkt för att ta hämta han eller så kan jag att ringa en Taxi till han. Efter det så ska jag säga till han att han får tänka lite till innan han ska göra det.

Du och en kollega stannar ett fordon, ni söker upp fordonet och märker att ägaren av fordonet är efterlyst. Din kollega går fram medans du sitter kvar i bilen, då skjuter personen din kollega och åker därifrån. Vad gör du? Vi skulle tillkalla kollegor att vi kör efter en efterlys person men vill skulle ändå hålla oss avstånd eftersom att dom är beväpnade. Jag skulle säga till mina kollegor min posetion och även sätta på min överfallslarm Samt så skulle jag säga mina kollegor regnummer så att dom kan kolla upp det så att vi poliser kan veta vem detta bilen står på. Sen skulle jag ringa till sjukvårdare att det var skottlosning vid torget om dom kan komma så att dom kan kolla läget på Kollega.

Du som är aspirant och din kollega är ute patrullerar. Då får ni ett larm om bankrån på stora banken ni åker till banken. Vad gör du när ni har kommit dit? Jag skulle spärra områden satt ingen får vara där alltså ingen in och igen ut. Efter skulle jag tillkalla på kollegor att jag
och min kollega är på plats om detta så använder jag radiodisciplin. Efter skulle jag ta skydd medans jag väntar på mina kollegor så att dom kan söta snacket.

Du som aspirant blir tillkallad till ett larm där det är en man som går runt och viftar med kniv, ni anländer till platsen och ser att mannen närmar er hastigt, han viftar med kniven och skriker på er. Vad gör du? Jag skulle aktiverat överfallslarm och använder mig av radiodisciplin och säger till dom att jag sitter i en knippa och att jag behöver förstärkning en man sitter och viftar med kniv medans det så avlägsnar jag ungdomar och vuxna för deras egna säkerhet liksom jag tar min egen risk så tar jag skadorna istället en någon annan tar det men medan så kollar så att alla mår bra.

Förklara vad radiodisciplin innebär. Det är att säger din radio nummer då säger jag t.ex 90.93 till 90.96 kom

Vad betyder våldstrappan? Det är när vi använder Våld

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka