Nekad omarzantout | Medlem ansökning (zMilano)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yasin Karse

Icke Medlem
Meddelanden
619
Reaction score
44
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/anders123312123/

Vad är ditt namn i verkligheten? Omar

Vad är ditt discord namn? Omishh#0284

Vad är ditt födelsedatum? 12 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Namn: Jack
Ålder: 35
Utseende: Jack är en lång, atletisk man med mörkt hår och gröna ögon. Han har alltid ett leende på läpparna och en vinnande attityd.
Han är välklädd och har alltid ett välputsat yttre, men han lägger inte så mycket vikt vid sin utstyrsel.
Han har en tatuerad ärm och en piercing i örat, vilket visar att han inte är rädd för att sticka ut.

Personlighet: Jack är en social och omtänksam person. Han gillar att umgås med andra och är alltid redo att hjälpa till när det behövs. Han är också lojal och pålitlig, och hans vänner betyder mycket för honom. Han har en stark vilja och är bra på att sätta mål för sig själv. Han är en karismatisk ledare och har en naturlig förmåga att inspirera andra.

Bakgrund: Jack växte upp i en medelklassfamilj och har alltid haft en stark ambition att lyckas. Han studerade hårt på universitetet och blev snabbt anställd på en framgångsrik företagskonsultfirma. Han har jobbat hårt för att klättra på karriärstegen och har nu en ledande position på firma. Utöver sitt jobb ägnar Jack mycket tid åt träning och håller sig i form genom att spela fotboll och löpträning.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Mitt namn är Omar och jag skulle gärna vilja bli medlem i ert fantastiska förening. Jag är 16 år gammal och studerar för närvarande

Jag tror att jag skulle passa bra in i föreningen eftersom jag är en social och engagerad person som gärna vill delta i olika aktiviteter och events. Jag har också tidigare varit aktiv i andra föreningar, så jag har erfarenhet av att delta i olika projekt och att jobba i grupp.

Jag ser verkligen fram emot att få delta i Unives olika aktiviteter och träffa andra studenter med samma intressen som mig. Jag hoppas att ni ger mig möjligheten att bli en del av ert fantastiska förening.

Med vänliga hälsningar,
[Omar]

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tror att jag kan bidra positivt till Rp:Et på flera olika sätt. Först och främst är jag en mycket målmedveten person och jag gör alltid mitt yttersta för att nå de mål jag sätter upp för mig själv. Detta gör att jag alltid är villig att ta på mig ansvar och att sätta mig in i olika uppgifter. Jag är också en person som har lätt för att samarbeta med andra och jag tycker om att jobba i grupp. Jag tror att detta är viktigt i en RP då man ofta måste samarbeta för att nå gemensamma mål. Dessutom är jag alltid beredd att hjälpa till och stötta andra, vilket jag tror kan bidra till en positiv och inkluderande stämning. Sist men inte minst är jag en person som är väldigt flexibel och anpassningsbar. Jag kan enkelt anpassa mig till olika situationer och jag har lätt för att lära mig nya saker. Detta kan vara viktigt i en förening/grupp/projekt där man ofta ställs inför nya utmaningar och behöver kunna lägga om strategier. Jag hoppas att detta ger en bra bild av varför jag tror att jag kan bidra positivt till föreningen/gruppen/projektet

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan spela för motpartens vinst innebär att man på något sätt försöker hjälpa den andra parten att vinna eller åtminstone få en fördel i en situation. Det kan till exempel handla om att man i en tävling ger den andra parten information eller stöd som kan hjälpa dem att prestera bättre, eller att man i en affärsrelation ger den andra parten fördelar eller försäkringar som kan gynna dem på bekostnad av ens egna intressen. Att spela för motpartens vinst kan vara ett sätt att visa god vilja eller att försöka skapa en vinn-vinn-situation, men det kan också vara ett tecken på att man har en annan agenda eller fördelar på annat sätt. Det är viktigt att vara medveten om att man kan spela för motpartens vinst och att man tar hänsyn till det när man fattar beslut och agerar i olika situationer.

Hur hittade du Unive? Jag hade hört talas om Unive-servern tidigare, men jag hade aldrig varit medlem där. En dag när jag letade efter nya sätt att träffa andra människor och delta i olika aktiviteter online, bestämde jag mig för att ta reda på mer om Unive-servern. Så jag började googla efter information om servern och kom över en del olika forum och communities där folk pratade om den. Jag läste igenom olika trådar och fick en bra överblick av vad servern handlade om och vad man kunde göra där. Jag fick också veta att Unive-servern var en väldigt aktiv och inkluderande community med många olika aktiviteter och events. Efter att ha läst om servern och lärt mig mer om den, bestämde jag mig för att bli medlem. Jag skapade ett konto och började snart delta i olika aktiviteter och träffa nya människor. Det har varit en fantastisk upplevelse och jag är väldigt glad att jag hittade Unive-servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka