Nekad omarzantout | Chef-jobb ansökan [niklass0n_12FN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yasin Karse

Icke Medlem
Meddelanden
619
Reaction score
44
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? securitas

Vad heter du IRL? Omar

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 790

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för att jag har varit securitas chef flera gånger och biträdande. och för att jag har jobbat förr och jag kan mycket och jag kan hantera jobbet plus att jag vet hur det går till,sen jag var liten har jag alltid vilja jobba som securetas och hjälpa folk som gör problem och folk som mår dåligt i stan

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har varit securitas chef hundra gånger fast jag har fått sparken 1 gång för inaktiv och andra tog någon den bara ifrån mig. Men annars vet jag hur man gör osv, ni behöver inte oroa er, jag kommer att vara väldigt aktiv.

Berskiv din karaktär? Han heter Anders bergström och är 30 år gammal. Han har en lilebror som han tar hand om. Han föreldrar dog så han har levt ensam i 13 år med sin lilebror. Han har inte levt bra han har blivit mobbad på skolan och en kille har hjälpt han som är jätte stark. En dag skulle någon slå Pedro sen kom killen och slog ner alla. Jag fråga han hur är du så himla stark. Han sa min pappa är securitas. Anders har inga familj. Hans pappa blev påkörd kl 22:00 för att det var mörkt fast han gick på övergångställe.Min pappa dog för att han blev påkörd av en lastbil, han gick på över gång ställde och lastbilen såg inte han så han råka köra på min pappa. Min lilebror som var bara 8år gammal han tog självmord på grund av att han var så mobbad, hade inga kompisar och varje dag blev han slagen och bad mig att slå de och då snacka jag med rektorn men hon verkar inte att bry sig så sen kom vi hem och sen hemma tog han självmord. Min mamma var på fest kl 02:00 och kl 04:00 kom 4 främlingar och bad henne att ge henne 10 miljoner och min mamma sa: Så mycket pengar har jag inte, min mamma fråga hennes kompis som starta festen är detta en prank och då blev de jätte arga främlingarna då döda de henne. Anders gillar mycket bilar för att när han var liten lekte han med leksaks bilar, det mesta bilen han gillade var Saab 9-5 och nu kollar han på tv när folk kör Saab. Anders har aldrig jobbat för pengar han har jobbat för att hjälpa folk att gå plus osv. Anders är en jätte positiv person oavsett vad, han skojar mycket, han gör sitt bästa för att det ska vara positivt och han gör satt alla har det positivt. Anders har aldrig jobbat som kriminaliteten och det skulle aldrig han vilja heller men hans favorit jobb är securitas, Marja Lisa hästberg motor ab firma på grund av att hans idol jobbar där och idolen är Marja Lisa Hästberg för att han har kollat mycket på youtube vad Marja Lisa brukar göra med Saab osv.

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag ungefär 6 timmar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? absolut

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej aldrig

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka