Nekad omarzantout | Ban överklagan [Oliwer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yasin Karse

Icke Medlem
Meddelanden
619
Reaction score
44
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/anders123312123/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: omarzantout

Vad är din discord tagg? omarzantout#0284

Vem var det som bannade dig? Dansken

Hur lång tid var din ban? 15

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Fail rp, Metagaming, F6 abuse. ~Dansken. Återstår: 15 dagar 0 timmar 54 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag f6 abusa, det var så att jag skulle fixa någons bil för att jag hade krockat, så jag ringde Mekonomen satt han ska fixa och då fick jag betala 100 tusen spen, men innan han fixa bilen så fråga jag han är du chefen och han sa ja, så sen betala jag och han fixa sen hör jag på radio mekonom chefen rymmer från oss men divel sextin då tänkte jag ok, vi går och letar efter så sen hitta jag han och de gömde sig i bilen och jag hitta en då f6 abusa jag med att dra ut han vilken jag inte får.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så att jag skulle fixa någons bil för att det var bugg för mig när jag skulle köra då krocka jag på han fast inget hände för mig och jag har inte film bevis på det och min kollega hände inget för henne heller så jag sa ändå att jag skulle fixa bilen så hon ringde Mekonomen och sa: Hej kan du fixa min bil då kom de och jag fick betala men innan fråga jag han om han var chefen över Mekonomen, han sa ja och jag såg hans bil och allt annat och då säger någon i radion: en mekonom som har divel sixtin rymmer från oss kom och då sa jag ok det är mekonom chefen kom. Sen hitta jag han jag och min kollega så sen gömde de sig och jag skrev /me undersöker bilen om de gömmer sig eller om det finns något i bilen och så sa jag: jag hitta de så f6 abusa jag med att dra ut han.Det var en helt korrekt ban för att jag f6 abusa men jag förstår inte varför jag metagama för att jag fråga han ju om han var chefen fast på polis stationen kom hans vän och börja slå oss de 2 så sen failrpa jag med att jag mådde som vanligt och teizra han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en helt korrekt ban för att jag f6 abusa men jag förstår inte varför jag metagama för att jag fråga han ju om han var chefen fast på polis stationen kom hans vän och börja slå oss de 2 så sen failrpa jag med att jag mådde som vanligt och teizra han.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har gjort banöverklagan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att Rpa och att inte tazra han medans jag blir slagen men han slog ju mig i greenzone vilken man inte får så det var bådas fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes, att aldrig f6 abusa, aldrig rpa dåligt och att bete sig för att jag tazra han när jag mådde bra.

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka