omarzantout | Ansökan till staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    3
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yasin Karse

Icke Medlem
Meddelanden
619
Reaction score
44
Användarnamn: omarzantout

Vad är ditt namn i verkligheten? omar

Vad heter du på discord? omarzantout
Ange ditt födelsedatum 27 Augusti 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? alla tider just nu för att det är sommar lov men annars på skoldagar 16.30-22.30 helger alla tider

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag kommer vara jätte aktiv i discorden och servern men jag kanske är ute med min familj men ändå kommer jag att vara aktiv hela tiden på discorden. Jag kommer alltid vara trevlig mot folk och aldrig arg på folk men om dem gör fel då kickar jag dem och ger dem 1 varning och när han kommer in i servern igen kommer jag att specca han vad han kommer att göra om han har ändrat sig eller inte om han har det kommer jag att låta han vara men om han fortsätter bannad jag han i några dagar det beror på vad han har gjordt om han har gjordt mycket då permanent bannar jag han om han har tagit saker från folk skulle jag fråga om dem har video bevis på allt dem hade men annars skulle jag inte ge dem tillbaks sakerna. Om någon har tappat sin pistol och satte sig i väntar på support drar jag in han/hon och frågat om han/hon hade video bevis om han inte hade det skulle jag inte ge han för att han inte har video bevis han kanske ljuger om han har video bevis en bra då ger jag han. Om någon har fått ban och han säger jag fick ban från ingenstans då kollar jag på vem som har bannat han och efter jag har kollat pmar jag killen och säger sätt dig i support 1 eller vart jag än sitter sen när han kommer får dem sitta och diskutera om. Om jag blev staff skulle jag ha köpt en ny skärm satt jag kan också ha koll på discorden om folk sätter sig i väntar på support då kan jag hjälpa dem. Om jag ska käka eller något kommer jag använda telefonen och kollat om folk sätter sig i väntar på support. Jag älskar att hjälpa folk jag är jätte hjälpsam jag skriker aldrig på folk jag är alltid lugn. Jag skulle slösa all min tid för att hjälpa philip och servern att få bort alla hackers/moddare.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? ja och jag har aldrig fått kick från det och dem tycker att jag jobbar bra och att jag övertalar bra satt dem förstår. Men jag sa upp mig på alla.

Har du några tidigare erfarenheter? Som sagt jag har varit staff och jag kan kolla om det er skötsam. Och det har fungerar bra att vara en staff. jag har varit staff här men jag gjorde fel så jag fick deamoad jag hoppas att ni kan ge mig en chans till.

Vad kan du om skripts? tyvärr kan jag inget om scripts men om ni vill kan jag lära mig vad det är.

Varför vill du bli staff? För att jag vill få bort alla moddare och jag vill att det ska vara ett seriöst rp i servern ingen som lallar. Om jag ser någon att rdm eller Vdm skulle jag gett denna personen en varning och kickat han men om han fortsätter då permanent bannar jag han för att jag vill ha ett seriöst rp. Jag vill att folk ska vara snälla mot varandra och att jag vill att folk ska börja lära känna varandra. Jag vill bli staff för att jag vill hjälpa servern så mycket jag bara kan om jag blir staff kommer jag aldrig säga upp mig jag kommer bara att kämpa och kämpa tills jag får promoat flera gånger jag ska aldrig göra något fel som staff utan jag kommer alltid följa reglerna. Om det är någon som lallar skulle jag kicka han eller banna han det beror på han han har gjort om han har inte gjort mycket då kickar jag han men om han har gjort mycket då bannar jag han. Men om jag kickar han då kommer jag att vänta tills han kommer in i servern igen sen när han kommer in i servern då kommer jag gå till han och speccat han om han inte gör något igen då går jag vidare och jobbar men om han fortsätter då bannar jag han permanent bannar jag han för att han inte har följt server regler. Om en staff ska äta medans han hjälper någon då kommer jag att ta det och säga till han du kan äta jag fixar ok om han säger ok då tar jag saken han skulle göra. Jag skulle försöka att vara så bra jag bara kan satt folk ska känna sig glada och trygga satt dem har fått det dem skulle ha. Om typ ägaren har inte tid med något och han säger till mig då såklart jag kan göra det
eller inte bara ägaren alla staff admins och sr.admin. Om någon skjuter på greenzone då permanent bannar jag dem för att dem har brytit mot en stor regel på multistaden. Jag vill inte se folk ledsna i multipvp nej utan jag vill se dem glada. Jag är alltid hjälpsam och jag brukar alltid hjälpa folk när det behövs. Jag brukar svara snabbt pm. Jag kommer alltid vara aktiv i multipvp också. När jag ska ut någon stans kommer jag vara aktiv på telefonen och kolla om någon sätter sig i väntar på support. Jag kommer också kolla på multipvp om någon har ansökt till något så kommer jag att godkänna den eller neka den.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? jag spelar bara på multistaden ingen annan. Men ändå om jag inte blir staff här kommer jag inte sluta spela på servern

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? jag förstår

Senast ändrad:
Ett tips från mig, utveckla gärna varför just du ska bli staff! :D

Lycka till! :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka