omarzantout | Ansökan till staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yasin Karse

Icke Medlem
Meddelanden
619
Reaction score
44
Användarnamn: omarzantout

Vad är ditt namn i verkligheten? Omar

Vad heter du på discord? Omarzantout

Ange ditt födelsedatum 27 Augusti 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Helger alla tider men annars på lover också alla tider men på vardagar föremesta kl 11

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle ha hjälpt servern så mycket jag bara kan och jag skulle bara specca för att jag skulle göra mitt bästa att multistaden ligger top 1 i server. Jag skulle specca runt och kollat hur folk rpar satt dem inte använder mods och sånt. Om jag ser någon att döda någon i greenzone kommer jag att banna han permanent ban för att han slår och dödar i greenzone. Jag skulle alltid hjälpa Philip och alla andra såklart om dem inte kan så mycket. Om det är en ny staff som har kommit och inte kan skulle jag hjälpa han så mycket jag bara kan och när han är klar skulle jag lära han saker som staff. Jag vill ha multistaden till ett seriöst rp inte att folk ska rdma folk nej utan jag vill att dem ska vara snälla mot varandra osv.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag skulle banna alla moddare och bara specca varje dag och alltid vara aktiv. Jag skulle kicka och banna alla som dödar folk och jag skulle lära dem som inte kan rpa att dem kan att dem inte får döda folk. Jag skulle alltid banna moddare om jag ser vart moddaren är. Jag har sett många att döda folk och sånt i greenzone och jag tänkte nej man vill inte ha sånt i bästa servern som finns. Om jag ser någon att döda folk skulle jag direkt banna han för rdm och suntförnuft. Multistaden betyder allt för mig och jag vill inte ha moddare på top bästa server jag vill bara att denna servern ska vara ett seriöst rp. Jag skulle hjälpa alla så snabbt så möjligt men om jag är typ ute eller någon kommer jag att vara på telefonen och hjälpa folk där på support asså jag kommer alltid vara aktiv jag kommer inte vara ute och inte vara aktiv nej utan jag kommer alltid vara aktiv på något.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Jag har varit staff flera gånger och det har gått jätte bra men jag har avgått förlänge sedan för att jag blev staff här och Philip sa till mig om jag ska bli staff här får jag inte vara staff i någon annan server. Men jag har gjort lite fel här som staff men jag har såklart ångrat mig och jag hoppas att ni kan ge mig en chans till. Jag är så dum att jag gjorde så och jag ber hemsk mycket om ursekt men jag lovar att aldrig göra så igen.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja det har jag om någon stör alla i discord och kommer in i stör ej och skriker snackar jag med en sr.admin och säger till dem hur vi ska göra med han att vi snackar med han och han får en varning eller att han får ban i discord. Jag kommer att vara jätte aktiv i reports och i support. Jag kommer alltid att hjälpa folk vart som helst dem som har olika problem.

Vad kan du om skripts? Tyvärr kan jag inget om skripts men jag kan lära mig vad det är om ni vill det.

Varför vill du bli staff? För att jag vill göra multistaden till världen bästa server men den är redan det men jag kommer att banna alla moddare och rdmare och dem som alltid gör fel. Jag kommer att vara jätte aktiv i report för att alltid när jag skriver i report så kommer ingen och alla klagar att ingen staff är inne. Om jag ser någon i stan typ köra 300 kommer jag att banna han så snabbt så möjligt jag skulle innan kolla vem det är satt det inte är staff för att om det är det kommer jag att snacka med han och fråga han varför han gjorde det och efter skulle jag snacka med Philip. Jag vill också få mer whailtistade i servern satt dem kan allt och alla grundregler.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Nej jag spelar inte på någon annan server för att jag kan inte sluta multistaden och jag skulle aldrig heller göra det för att jag har spelat på multistaden typ 8månader.

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Absolut jag förstår.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka