omarzantout | Ansökan till staff [Flerryberry]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yasin Karse

Icke Medlem
Meddelanden
619
Reaction score
44
Användarnamn: omarzantout

Vad är ditt namn i verkligheten? Omar

Vad heter du på discord? Omarzantout

Ange ditt födelsedatum 27 Augusti 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? jag kan spela alla tider på helger. På skoldagar 16:00-23:30 men ibland kommer jag att ta paus om det är tillåtet av philip. Men ibland kommer jag att specca lite extra typ till 24:30 satt jag kan hjälpa multistaden extra. Om ni vill kan jag snacka med mina föräldrar och säga till dem att jag vill sova senare om ni vill satt jag kan specca mer och att philip eller någon annan behöver vara orolig.

Vad skulle du göra om du blir staff? jag skulle specca runt och kollat hur folk rpar. Jag skulle banna moddare och dem som använder hacks. Jag har sett folk att rdm,powergama osv och jag vill få bort dem. Jag skulle max rp typ i 1 timme men om jag är trött och jag får rpa mer av philip om han tillåter då gör jag det men ibland kommer jag att säga till han ta en paus jag fixar att banna moddare ok. Jag skulle göra mitt bästa satt multipvp skulle ha blivit till top 1 bästa server men den är det men jag skulle fixa saker som philip vill att jag ska fixa och dem andra till exempel sr.admin.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag skulle banna alla moddare som jag kan. Jag skulle banna alla som inte följer multipvps regler. Jag skulle specca runt och jag skulle hela tiden hjälpa reports och supports satt sen kommer folk att gilla servern. Och jag vill att dem ska känna sig nöjda som det dom har fått. Om någon skriver på report en kille rdma mig. Jag skulle gå dit på en gång sen skulle jag revivat killen och jag skulle låta andra killen som rdmade killen att dem ska snacka med varandra sen skulle jag fråga om någon har film bevis och om ingen har får båda varningar om han som blev dödad hade gjort fel.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Yes jag har varit staff på flera andra servrar och det har funkat så bra men jag har sagt upp mig för att jag blev vidare här. Jag har varit staff flera gånger men jag har gjort fel och jag vet att det var fel men jag lovar att aldrig göra det igen och att ni kommer att gilla mig som staff om jag blir en. Jag har gillat att vara staff här och jag banna många moddare och det har gått bra men jag har gjort fel som jag lovar att aldrig göra igen.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja det har jag. Om någon skriker i discord och jag säger till han att sluta fast han inte gör det kommer jag att ge han en varning och om han fortsätter kommer jag att ge han varning 2. Och om han fortsätter får han varning 3 då snackar jag bara med en sr.admin och säger till han vad har gör och att han fick tre varningar snabbt och det var jag som gav han dem. Och jag kommer att säga att han inte heller lyssnar på staff.

Vad kan du om skripts? Tyvärr kan jag inget om scripts men om ni vill kan jag lära mig vad det är och hur man använder det.

Varför vill du bli staff? För att jag har sett många som inte kan rpa och att jag vill få bort dem. Jag kommer att köpa 1 till skärm satt det blir enklare att hjälpa folk i support. Jag älskar multistaden och jag har spelat i 8månader och jag har ej slutat. Jag hoppas att ni kan ge mig en till chans som staff. Jag kommer att göra en riktigt bra jobb och jag kommer att hjälpa servern så länge jag bara kan. Om exempel Philip skickar pm eller sr.admin och dem ber mig att göra en sak jag kommer att göra det på en gång .

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? jag spelar bara på multistaden ingen annan. Men ändå om jag inte blir staff här kommer jag inte sluta spela på servern för att denna servern är bäst och jag har spelat multistaden i ca 8 månader.

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? absolut jag försår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka