Nekad omarzantout | Ansökan till servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yasin Karse

Icke Medlem
Meddelanden
619
Reaction score
44
Användarnamn: omarzantout

Vad är ditt namn i verkligheten? Omar

Hur gammal är du? 12+

Vad heter du på discord? Oommaarr112233

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Alla för att det er sommar lov men annars på helger vaknar jag kl 13.00 - 1.00 och vardagar 16.30-22.30 eller 22.00

Varför ska just du bli servervakt? För att jag är jätte bra att rp och jag vill att det ska vara en bra server utan några moddare inne för att då skulle jag ha skrivit i report att en kille moddar och så skulle jag ha skrivit id.

Varför vill du bli servervakt? För att jag vill att folk ska vara snälla och folk ska lära sig att känna varandra. Jag vill att det ska vara ett seriöst rp i servern inte att folk ska lalla runt och skrika döda folk eller slå folk för att då kickar jag dem. Jag vill vara en servervakt för att jag vill få bort alla moddare och hacker. Jag vill att folk ska känna sig bekväma på servern jag vill inte att dem ska sluta servern.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Ja

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ja men det är därför att min kompis kan inte komma in i servern och vi sitter i support men ingen drar in oss

Kan du förklara och ge lite exempel på varför du är ”jätte bra på rp” tack (vad är det som gör just dig till en bra rpare).

Även vill du utesluta moddare/fuskare, hur ska du göra det med enbart kick commands?

Nekad för att du visar för lite engagemang.

Låser & Arkiverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka