- Meddelanden
- 100
- Reaction score
- 2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? sjukvårdare
Vad heter du IRL? Omar
Vad heter du på discord? 𝐼𝑠𝑎𝑘 𝐴𝑛𝑑𝑒𝑟𝑠𝑠𝑜𝑛#8367
Hur gammal är du? 18
Hur länge har du spelat på Unive? 2 månader typ
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Ja det är så att jag har jobbat som chef sjukvårdare på mycket server och jag känner precis vad är det då för fel Och vad ska man kunna göra Hur ska man kunna hjälpa att det är så att vi har en sjuk biträdande som inte tar hand om allt och sjukvården Att nästan Han är alltid offline så jag vill jättegärna förbättra sjukvården och att hjälpa andra så mycket man kan
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? som jag sa att jag har jobbat jättemånga ställe som chef i sjukvården och jag kan mycket om det till exempel om hur man hjälper en person Vad är det för sjukdomar han har har du hur ska vi visa personen trygghet så han inte är orolig
Hur ofta kommer du vara inne? varje dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? Omar
Vad heter du på discord? 𝐼𝑠𝑎𝑘 𝐴𝑛𝑑𝑒𝑟𝑠𝑠𝑜𝑛#8367
Hur gammal är du? 18
Hur länge har du spelat på Unive? 2 månader typ
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Ja det är så att jag har jobbat som chef sjukvårdare på mycket server och jag känner precis vad är det då för fel Och vad ska man kunna göra Hur ska man kunna hjälpa att det är så att vi har en sjuk biträdande som inte tar hand om allt och sjukvården Att nästan Han är alltid offline så jag vill jättegärna förbättra sjukvården och att hjälpa andra så mycket man kan
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? som jag sa att jag har jobbat jättemånga ställe som chef i sjukvården och jag kan mycket om det till exempel om hur man hjälper en person Vad är det för sjukdomar han har har du hur ska vi visa personen trygghet så han inte är orolig
Hur ofta kommer du vara inne? varje dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja