- Meddelanden
- 100
- Reaction score
- 2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? autoexperten
Vad heter du IRL? Omar
Vad heter du på discord? PABLO_GEMAR#8367
Hur gammal är du? in game är jag 25 / i riktiga livet är jag 18år
Hur länge har du spelat på Unive? en ungefär en månad
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? att utveckla jobbet, vi ska göra roliga saker inom jobbet och att man följer rollspelet, jag vill utveckla jobbet inom att anställa mer på autoexperten. Jag vill också ha mer aktivitet på autoexperten.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Mina tidigare erfarenheter är att man timmar fordon som att höja/sänka bilen, fixa turbo, fixa bättre bromsar, tvätta fordon, fixa bättre ljud på fordonen
Hur ofta kommer du vara inne? jag är varje dag ine från kl 15:00 /4:00 på morgonen
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja så klart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? Omar
Vad heter du på discord? PABLO_GEMAR#8367
Hur gammal är du? in game är jag 25 / i riktiga livet är jag 18år
Hur länge har du spelat på Unive? en ungefär en månad
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? att utveckla jobbet, vi ska göra roliga saker inom jobbet och att man följer rollspelet, jag vill utveckla jobbet inom att anställa mer på autoexperten. Jag vill också ha mer aktivitet på autoexperten.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Mina tidigare erfarenheter är att man timmar fordon som att höja/sänka bilen, fixa turbo, fixa bättre bromsar, tvätta fordon, fixa bättre ljud på fordonen
Hur ofta kommer du vara inne? jag är varje dag ine från kl 15:00 /4:00 på morgonen
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja så klart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja