Nekad omar136 | Medlem ansökning [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

omar136

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Omar

Vad är ditt discord namn? omar.136#7031

Vad är ditt födelsedatum? 23 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pablo och är Halv Svensk och Halv Mexikan, han och hans familj var glada de bodde i Mexico City. Men när han nyss skulle fylla 10år så fick han reda på att hans pappa ägde den största och mäktigaste gänget i Mexico. Det började me att han gick in i hans föräldrars rum och han såg en stor väska så han bestämde sig att öppna upp den när han gjorde de så hitta han flera vapen och flera högar av kontant. Han blev jätte stressad så han stägde väskan och la tillbaka den. Vid 16års åldern hitta polisen hans pappa med 150kg kokain, han fick 15års fängelse. Efter de så behövde han ta över hans pappas gäng tills han kom tillbaka. Men tyvärr eftersom hans pappa hade många fiender så blev han dödad i fängelsen. Han gav styrelsen till någon annan och då flyttade han till Sverige med hans mamma(Hans Mamma var Svensk) de tog med lite av hans pappas drogpengar och flyttade till Sverige efter de har de bott glada i Sverige.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag spelar väldigt ofta och spelar seriöst, jag kommer att göra de så realistisk som möjligt så alla kan ha roligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid behöver vinna ett scenario utan att man kan låta andra vinna så de blir realistisk och alla kan ha roligt

Hur hittade du Unive? Min vän tipsade mig och jag tyckte de såg jätte roligt ut så då började jag spela servern

Nekad utveckla dessa punkter:
Vad kan du bidra med till serverns RP?
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?
Lycka till nästa gång. :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka