Accepterad Omar johanson | Medlem ansökning [vossy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ykd24

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? alexander_bror

Vad är ditt födelsedatum? 21 April 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Omar johanson 2005-05-18

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? cool snäll rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Omar Johanson föddes och växte upp i en liten stad vid kusten, där han snabbt lärde sig vikten av att vara vänlig och omtänksam mot andra. Hans familj var inte rik, men de hade alltid en varm, kärleksfull atmosfär.Omar har alltid haft en naturlig nyfikenhet för världen omkring honom. Redan som ung pojke började han utforska de närliggande skogarna och bergen, något som ledde honom till många äventyr och ut.maningar. Omar är också känd för sin förmåga att vara orädd när det gäller att prova nya saker. Nu vill jag fortsätta mitt liv här i denna staden och mitt dröm jobb är att vara polis för att göra skillnad i samhället.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Omar alltid vänlig och omtänksam mot andra. Han kan vara den karaktären som alltid sträcker ut en hjälpande hand, även när han själv har det svårt. Hans vänlighet och empati gör honom till en naturlig ledare, och han kan vara den som samlar gruppen när den går igenom tuffa tider.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ett scenario innebär att man medvetet anpassar sina handlingar så att den andra personen eller gruppen får framgång, snarare än att själv vinna

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har brutit en gång då körde jag mot rött för jag inte tänkte mig för och nu har jag lärt mig att vara mer uppmärksam

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? De största grundreglerna är RDM, VDM, Copbait, FearRP, Metagaming, NLR, Combatlog, power gaming, ooc, halv ooc, och lokal ooc man ska även spela med sunt förnuft

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Omar Johanson har alltid haft ett särskilt förhållande till människor. Sedan han var liten har han haft förmågan att känna av andras behov och känslor, och han har en intuitiv förståelse för vad som krävs för att hjälpa till.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka